מחפש המלצה מסך פלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא nitayn
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nitayn

חבר משקיען
הודעות
1,281
מעורבות
8
נקודות
38
למסך פלזמה 50 full hd

תודה למשיבים

:D
 

תקציב

מה הכי טובה ללא קשר לתקציב?

מה הכי טובה בתקציב של עד 30000 ש"ח?
 
קורו לא?
 

ללא ספק פיוניר 5090D.
 
אבל ברור לך שמקרן זה הדבר האמיתי, כן?
50 אינטש זה בול לעומת מקרן.
ה 5090 הכי טובה היום.
 

אבל ברור לך שמקרן זה הדבר האמיתי, כן?
50 אינטש זה בול לעומת מקרן.
ה 5090 הכי טובה היום.


מקרן יש
פאנאסוניק 900

חוסך לjvc d ila
אחרי שעבדתי חודש איתו בהונגריה אין לו מתחרים
:D:D:D

אלך לבדוק את ה5090

תודה אנשים
:D
 
ספר חוויות וממצאים...
 
וואלה, אז אנחנו באותה סירה.
גם אני עם ה 900, וה JVC נראה הכי מתאים לשדרוג.
 

בהצלחה עם ה-5090 מסך מדהים לי יש את הגירסה ב60"

דרך אגב מי משווק בארץ את JVC רק לא סקאל !!!!!!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור