שלום לכולם,
מישהו מכיר או התנסה עם ה 46d5000 של סמסונג? אשמח לחוות דעת.
אשמח גם להצעות נוספות -
הטלויזיה היא לאמא שלי, אשה מבוגרת, מסך 46 אינץ' לחדר די מואר כך שהשתקפויות עשויות להיות בעיה, עיקר השימוש הוא לצפיה ב sd - כל עניין תלת מימד, סטרימר, בלוריי,אינטרנט וכו' לא רלוונטי.
חשוב שתהיה תמונה טובה מאוד בשידורים רגילים (=מעבד טוב), ורצוי 100hz.
לא חובה LED, אם כי מסך דק הוא יתרון.
תודה מראש על כל עזרה שהיא
מישהו מכיר או התנסה עם ה 46d5000 של סמסונג? אשמח לחוות דעת.
אשמח גם להצעות נוספות -
הטלויזיה היא לאמא שלי, אשה מבוגרת, מסך 46 אינץ' לחדר די מואר כך שהשתקפויות עשויות להיות בעיה, עיקר השימוש הוא לצפיה ב sd - כל עניין תלת מימד, סטרימר, בלוריי,אינטרנט וכו' לא רלוונטי.
חשוב שתהיה תמונה טובה מאוד בשידורים רגילים (=מעבד טוב), ורצוי 100hz.
לא חובה LED, אם כי מסך דק הוא יתרון.
תודה מראש על כל עזרה שהיא