מחפש המלצה ל46 אינץ' - סמסונג 46d5000 ואופציות נוספות

  • פותח הנושא פותח הנושא benado
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

benado

חבר אתר
הודעות
28
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

מישהו מכיר או התנסה עם ה 46d5000 של סמסונג? אשמח לחוות דעת.
אשמח גם להצעות נוספות -
הטלויזיה היא לאמא שלי, אשה מבוגרת, מסך 46 אינץ' לחדר די מואר כך שהשתקפויות עשויות להיות בעיה, עיקר השימוש הוא לצפיה ב sd - כל עניין תלת מימד, סטרימר, בלוריי,אינטרנט וכו' לא רלוונטי.
חשוב שתהיה תמונה טובה מאוד בשידורים רגילים (=מעבד טוב), ורצוי 100hz.
לא חובה LED, אם כי מסך דק הוא יתרון.

תודה מראש על כל עזרה שהיא :)
 

לפי מה שאני יודע לסדרות D החדשות יש בעיות השתקפות ולכן זה עולל להווצר בעיה
מה התקציב?
מה התכנים?
מה המרחק?
מה תמצפה מהטלוזיה?
חיבורים מיוחדים?
רשת?
תענה לי על זה ואני ימליץ לך למסך הטוב ביותר עבורך
לSD עדיף פלזמה שהתמונהה יותר עגעלעלה ורכה וסלחנית יותר לשידורים הנחותים תגדיר תקציב ואני ימליץ לך לפי דעתי מתאים לך X20 גודל 50 אנטיש
 
באיזה דגמים יש את הסמרט טי וי?
תודה
 
תודה,

תקציב סביב ה 7000 פלוס מינוס.
לגבי סדרה D של סמסונג, מעבר להשתקפויות איך היא מבחינת עיבוד התמונה ב SD
(פיקסליזציה ומריחות), החלקת תמונה וסאונד? זה עיקר השיקולים.
עניין ההשתקפות הוא שיקול, אך לא עקרוני.

מרחק הצפיה משתנה, אך הגודל המועדף הוא 46, לגבי כל השאר רשמתי בהודעה...
"עיקר השימוש הוא לצפיה ב sd - כל עניין תלת מימד, סטרימר, בלוריי,אינטרנט וכו' לא רלוונטי.
חשוב שתהיה תמונה טובה מאוד בשידורים רגילים (=מעבד טוב), ורצוי 100hz.
לא חובה LED, אם כי מסך דק הוא יתרון."

שוב תודה
 

לגבי סדרה D של סמסונג, מעבר להשתקפויות איך היא מבחינת עיבוד התמונה ב SD
(פיקסליזציה ומריחות), החלקת תמונה וסאונד? זה עיקר השיקולים.

עם תמעונין במסך שיתממוד עם SD עדיף שתשקול פלסמה כמו X20 גודל 50 שמתתמוד היטיב עם SD
ומחליקה את המריחות הפקלקציה הזימוזומים והטיטוטשים ויש לה איכות מציוניות בHD
ויכולת שחורים מציוניות ויש לה מנגנון 600 הרץ אכותי שמחליק תתמונה אבל היא לא דקה כמו LED

אני לא ראיתי אישית את סדרה 5 אבל אני יודע שהיא לא תתמוד מול איכות השידורים הנחותה כמו פלזמה בארץ ולכן כדי לשקול פלזמה שלךה יש מעבד שמתתמוד היטיב עם שידורי SD
למה תצריך מסך דק? זה לא נותן שום דבר חוץ מיופי
 
תודה,
המסך הדק הוא אכן מסיבות אסטטיות, אך זה לא הכרח.
מה שאתה כותב לגבי הx20 בחמישים אינץ׳ נכון גם לגבי ה 46 אינץ׳?
50 קצות גדול להיכן שהיא אמורה להיות...
אם כן זה נשמע לי כמו מסך אידאלי במחיר מצויין.

שמעתי גם שלפנסוניק יש ציפוי מונע השתקפויות, קיים בדגם הזה?
 
דרך אגב, באתר של יורוקום לא מופיעה ה x20, אלא x30- זה אותו הדגם רק חדש יותר?
הx20 קיימת ב 46 או 42 אינץ׳?
שוב תודה
 

X30 זה דגם חדש שנת 2011 שיש בו שיפורים באיכות הSD
באיכות הHD וביכולת השחורים ובפקצרים רבים כמו אנטרימנט ושני כנסיות USB HD
הX20 קימית בגודל 42 ועולה כ2500 שקל אבל אני חושב שכדי להנות באמת תקח ת50 אנטיש אתה לא מתכוון לצפות גם בHD.?
 
המסך הוא לאמא שלי, היא לא תראה סרטי בלוריי או משהו כזה, מקסימום את ערוצי הסדרות של הכבלים ב HD.
מאמין שניקח את ה x30 היות ו99% מהשימוש הוא לערוצים 1 2 ו10.
לגבי הגודל זו דילמה - ה 42 קצת קטנה לחדר, אבל ה 50 קצת גדולה פיזית לקיר...
ראיתי בזאפ גם את ה 46 - Panasonic THP46X20
אני אקח אותה לחנות לראות ושהיא תחליט על הגודל.

תודה על העזרה, אם למישהו עולות אופציות אחרות אשמח לשמוע!
 
נערך לאחרונה ב:
זה הטלוזיה הטובה ביותר עברוך בתקציב הזה
עם יש לך עוד שאלות אני ישמח שתשאל
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור