LCD מחפש המלצה ל32-37 אינץ עד 2500 ש"ח

  • פותח הנושא פותח הנושא lelior01
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

lelior01

חבר אתר
הודעות
43
מעורבות
0
נקודות
6
שימושים עיקריים:
YES (לא HD)
וחיבור למחשב (ככל הנראה דרך VGA) על כן מחייב תמיכה ב NR.
תודה רבה!
 

סמסונג A450 אם תצליח למצוא בתקציב.
 
סמסונג A450 אם תצליח למצוא בתקציב.

ליאור תודה
בכל מקרה באיזו כניסה יש תמיכה ב NATIVE RATE ?
גם ב VGA וגם ב HDMI??

מצאתי משהו באיזור התקציב שלי אך מפריע לי נושא האחריות
מה שבתקציב שלי נותן לי שנה אחריות ע"י י.שלום....
מה זה אומר???
 
נערך לאחרונה ב:
בקטעים כאלה שהתקציב הוא לא המקסימום כדאי ללכת לחנויות כי המחירים בחנויות אחרי הנחות מזומן וכו' הם לא המחירים שתמצא בזאפ. אני למשל קניתי ב-2500 את פיליפס 3409 טלוויזיה מצוינת לדעתי. רוב המחירים בזאפ לא תמיד מעודכנים כי בחנויות המחירים יורדים כל הזמן.
 

בקטעים כאלה שהתקציב הוא לא המקסימום כדאי ללכת לחנויות כי המחירים בחנויות אחרי הנחות מזומן וכו' הם לא המחירים שתמצא בזאפ. אני למשל קניתי ב-2500 את פיליפס 3409 טלוויזיה מצוינת לדעתי. רוב המחירים בזאפ לא תמיד מעודכנים כי בחנויות המחירים יורדים כל הזמן.

זה נכון, גם מניסיון שלי וזה מה שאני אעשה
איזה גודל ה 3409 שלך? יש לו תמיכה ב native rate?
באיזו כניסה?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור