מחפש המלצה ל LCD HD 37 אינצ'

  • פותח הנושא פותח הנושא boss1983
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

boss1983

אוהב את התחום
הודעות
61
מעורבות
0
נקודות
0
תקציב 7000 שקל
http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1HC37LG60UR
מה אומר זה?
אני מחפש LCD עם USB בגלל יש לי דיסק קשיח חיצוני יותר נוח
משתמש YES וDVD גם מחשב
 

סקרנו את האחות הגדולה של דגם זה (סקארלט), זה אמור להיות דומה מאוד (פרט לגודל ולרזולוציה).
קישור: ביקורת סקארלט LG 42
 
קראיתי אם זה מעולה ?
 
בבקשה עזרה המלצה LCD HD מעולה
 

אתה שואל אם המסך מעולה? אני חושב שהסקירה עונה על השאלה.
בדקנו גם טושיבה 37", אבל אין לה כניסת USB.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור