מחפש המלצה למסך 43

  • פותח הנושא פותח הנושא efimz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

efimz

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם!
ברצוני לרכוש מסך חדש לסלון
אני מחפש מסך פלאזמה/LCD (מבולבל לא יודע מה עדיף כל אחד אומר משהו אחר)

מרחק צפייה- 3-3.5 מ'
שימושים- 70% יס
20% דיוידי
10% פלייסטשן
בעתיד אני מתכנן לחבר את המחשב למסך שאקנה

תקציב- 6000-7000 ש"ח (גמיש)

רצוי שיהיה אפשרות ל- PIP או לפיצול מסך

בנוסף יש מסכים עם דיסק קשיח האם זה מומלץ?


תודה רבה,:cool:
 

שלום,
ראשית, אין ממש מסכים בגודל 43" כיום, כנראה התכוונת ל-42".
זה גודל שאכן מתאים למרחק הצפייה שציינת.
לצפיה בעיקר בשידורי טלוויזיה, תתאים בעיקר פלזמה, אבל לשימושי מחשב יתאים יותר מסך LCD...
מסך עם כונן קשיח זה נחמד (בתנאי שנכנס לתקציב שלך) מה שמהווה למעשה וידאו פנימי.
 
אכן התכוונתי ל-42''
יש המלצות לדגמים מומלצים (גם אם צריך להוסיף עוד קצת).
אני רוצה שיכלול PIP, דיסק קשיח וחיבורים לכל מה שציינתי קודם.
בנוסף האם נכון שיס צריכים לעבור לשידור דיגיטלי בכל הערוצים ובשיטה זו LCD עדיף?
מתי צפוי המעבר? :cool:
 
דיסק קשיח נדמה לי שרק דגמים של LG כוללים כזה.

יס כבר משדרת מזמן בשידור דיגיטלי (שכלל אינו מבטיח איכות).
אתה מתכוון אולי ל-HDTV, יס השיקה כרגע רק 3 ערוצים בשיטה זו (ואכן רואים בהם הרבה יותר טוב).
 

ליאור לדעתי שידור דיגיטלי אומנם לא HD, אבל מספק איכות טובה יותר מאנלוגי (גם בכבלים)
תקנו אותי אם אני טועה?
 
לא כשדוחסים אותו כל כך
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור