מחפש המלצה למסך או ומה יותר כדאי LED או LCD זה בשביל אימא שלי

  • פותח הנושא פותח הנושא kobika24
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kobika24

חבר אתר
הודעות
45
מעורבות
0
נקודות
0
כרגע יש לה טלוויזיה רגילה 22 אינטש היא יושבת בערך מטר מהמסך אני רוצה לקנות לה לפני החג השני של סוכות
אני ראיתי את המסך הזה מה דעתכם עליו
http://www.traklin.co.il/product.asp?pc=128285
תודה רבה לעוזרים
 

מסך מציון בחירה נכונה.....
 
תבדוק גם LCD של פנסוניק. נותנים 5 שנים אחריות. יש לי 2 בבית ועובדים מעולה.
 
הלכתי לראות את ה-32 נראה ממש קטן ראיתי את הדגם הזה Samsung UE40D5000 LED
הפנסוניק הבתי שיש לו 5 שנים אבל קראתי בביקורות שהוא לא קורא MKV ולא קורא כתוביות ואין לו ממיר
 

למרחק מטר מתאים 32 לא יותר...
 
ואיך הדגם הזה של ה-40?

כי אםאמא שלי שוכבת במיטה זה יותר ממטר זה כבר שתיים וחצי מטר למרות שיש לה טלוויזיה רגילה של 21 אינטש ונראה לי יקח זמן עד שהיא תתרגל למסך לרוחב נראה לי 40 זה מה צריך לא?
 
אין קשה למצוא מסך בלי שיסבכו אותך כבר לא יודע מה לבחור רוצה שאמא שלי יהיה לה כיף להסכל בטלוויזיה כמו שאמרתי יש לה טלוויזיה של סוני 21 אינטש ורואים בה מעולה אני ראיתי במחסני חשמל כמה טלוויזיות והמוכר המליץ לי שם על פנסוניק X30 אבל קראתי וראיתי שאין לו ממיר דיגטלי אמרתי אולי 37 אינטש זה בגבולי נראה לי יש את אלה
טלויזיה LG 37LV550Y LED ‏37 ‏אינטש
טלוויזיה 37 LED FULL HD SAMSUNG UA37D5000
טלויזיה LED מבית Panasonic דגם THL37D25
אני רוצה שיהיה בו חיבור לרשת ממיר שיקרא גם mkv שיהיה בו רוב הטכנולוגיה ושיהיה זמן תגובה מהיר
 

אני קניתי אתמול לאמא שלי פיליפס בגודל 37 דגם 6606.
היא יושבת מרחק 2 מטר מהמסך והגודל הזה מתאים פיקס. גם נראה אלגנטי בסלון שלה ולא ענק מידיי.
איכות התמונה עם ממיר HD של הוט ממש מעל המצופה וזה בלי שכיילתי כלום. ערוץ 10 ו2 וגם הסרטים נראים מעולה גם בSD
החיבור לרשת היה קל ומהיר וגם נגינת MKV דרך USB עובד חלק רק בלי כתוביות בעברית.
לך תבדוק.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור