K kpvar חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 29/1/12 #1 אם מישהו התנסה ויודע אני אודה לו מאוד...<br><br>ראיתי ביקורות טובות על טלויזיות LED של סמסונג מסדרה 6<br>אבל יש המון דגמים שההבדל בינהם זו אות או מספר בשם ואני לא מצליח להבין מה ההבדלים אין צורך בתלת מימד נערך לאחרונה ב: 29/1/12
אם מישהו התנסה ויודע אני אודה לו מאוד...<br><br>ראיתי ביקורות טובות על טלויזיות LED של סמסונג מסדרה 6<br>אבל יש המון דגמים שההבדל בינהם זו אות או מספר בשם ואני לא מצליח להבין מה ההבדלים אין צורך בתלת מימד