LCD מחפש המלצה לטלוויזיה 32

  • פותח הנושא פותח הנושא amitaihotam
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

amitaihotam

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
אני מחפש המלצה לטלויזיה לסלון קטן ודי חשוך
משמש בעיקר לצפייה בחדשות ותכניות טלוויזיה (לא ספורט)
תקציב עד 2500 ש"ח
תודה רבה
 

מה המרחק צפייה?
ב2500 שקל תמביא 42 אנטיש LG LD460
או את C530 40
 
אז תקנה את D550 גודל 32 עולה 2350 שקל מדובר במסך מציון עם אניפוט לאג נמוך מאוד שמתאים למשחקים מעולה בHD
וסביר בSD עם תמעונין במסך רק לצפייה בSD חשבתה על פלזמה?פלזמה בא בחשבון?
עם כן X20 דשל פנסוניק עולה 2100 לגודל 42 והוא מעולה בSD
 

היה ביקרות באתר...
אני לא מכיר אישי אלה מקראיה באתר מדובר במסך בסיסי טוב אני לא יודע מי יותר טוב D550
או X20 הזה לכן לא יכול לתת חוות דעת תצפה בשני המסכים ותחליט בהצלחה
רק שהרוולציה היא HDR לעומת FULL HD
בסמסונג אבל במילא במרחק צפייה לא תבדיל לכן תיקח את הטלוזיה שהכי המתאימה לך מבחנית איכות צפייה בSD
וב1080I
720P
 
לדעתי ב32" כל עוד זה חברה מוכרת , הזול ביותר הטוב ביותר.
יש לך מלא מבצעים בynet וב walla
 

אגב עמית , למה באמת 32?
אני יכול לספר לך שגם אני הייתי כזה.
בסוף קניתי 40" ואני מאוד מרוצה.
 
יש לי סלון קטן והטלוויזיה היא לא עיקר חיי. זה בעיקר בשביל הילדים ולראות חדשות
 

אכן אורי צודק היות ורוב הצפייה היא SD
אז HDR יעשה תעבודה העיקר שזה מחברה מכורת כמו פנסוניק...
 
יש לך בוואלה ב2099 40" פשוטה של טושיבה.
היתרון הוא שיש להן מנגנון מתיחה חכמה, ככה שאם אין לך ממיר HD זה לא יעשה לך את האנשים מרוחים.
 
אורי אולי תוכל לתת לו גם תלניק אני חושב שזה יעזור....
 

אורי זה טלוזיה מעולה עבורו גם FULL HD
גם מנגנון מתיחה חכמה מוצלח
ו40 אנטי ב2000
פשוט מעולה ישר כוח אורי עזרתה לבחור
 
נערך לאחרונה ב:
תודה אורי, אבל אולי בכל זאת יש לך המלצה ל 32?
ראיתי היום את הפנסוניק ונראה לי שאיכות התמונה לא משהו
תודה
 

תשמע, 32" במסך 16על 9 , שזה מלבן נראה כמו 21 אינץ' מרובע. זה אחלה לחדר 3X3 מקסימום.
לסלון 40 היא נורמלית יותר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור