מחפשת המלצה על מסך מחשב דק

  • פותח הנושא פותח הנושא vsx
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

vsx

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
אני רוצה לקנות לאימי בת ה-60 מסך מחשב דק.
היא מול המחשב כל יום כ-6-7 שעות ולכן חשוב לי להחליף לה את ה-CRT למסך איכותי יותר.
היישומים שהיא משתמשת בהם כרגע הם רק אינטרנט ותוכנה פשוטה של העבודה שלה. לא גרפיקה או סרטים. אבל אולי בראייה לעתיד כדאי לקנות כבר מסך שיתאים גם לסרטים, אני לא יודעת...


יש לי כמה שאלות:
1. האם בתור השקעה לעתיד טובה כדאי לי לקנות כבר 22 אינץ' ולא 19 אינץ'?
2. ככל השרזולציה חדה יותר, הפונטים קטנים יותר, ולכן אני לא בטוחה שהעיינים שלה (היא בת 60) יתאימו לפונט כל כך קטן, אני צודקת? האם מסכי ה-22 אינץ' של היום בהכרח עובדים טוב רק עם פונטים קטנים? (אגב האקספלורר לא מגדיל את הפונט של כל האתרים, זה תלוי באתר, ולכן אני לא רוצה לסמוך על ההגדלה של האקספלורר)
3. יש לכם המלצה טובה על מסך אמין? אני מחפשת משהו שיתאים לאישה בת 60, שיהיה טוב לעיניים, שאפשר יהיה לכוונן את הגובה, את זוית ההטייה, את הפרמטרים של המסך אם יש צורך (כפתורים נוחים), איכות צבע טובה (וכל מה שקשור להנאה ובריאות לעיניים). סכום סביר נראה לי עד 2000 ש"ח (אבל הבנתי כבר ב-2000 זה הרבה, ואפשר לקנות איתו משהו שאולי מעבר לדרישות שלי)
4. אני קצת חוששת להזמין באינטרנט, כי זה סכום גדול, אשמח אם תכתבו לי אתרים שמהם צריך להיזהר, או איזה אמצעי זהירות אני יכולה לנקוט כדי להימנע מגניבה (למשל - האם כל האתרים שזאם מציע הם בטוחים?)

תודה
:)
 

ועוד שאלה - DVI

מה אומר DVI? האם אני צריכה מסך שתומך ב-DVI? האם אני צריכה לבדוק שהמחשב תומך ב-DVI? איך אני בודקת את זה במחשב שלי?
 
אני לא ממש יכול להמליץ לך על משהו, אבל אני יכול לענות לך לגבי שני דברים. 2000 שקל למסך איכותי(עם פאנל איכותי) זה לא הרבה(גם לא קצת). DVI הוא חיבור שמעביר תמונה באיכות גבוהה יותר מאשר VGA הישן. למרות זאת, לי יש על המסך את שני החיבורים ואני דווקא משתמש בחיבור VGA (לא ניסיתי להחליף חיבור עדיין) ורואים סבבה לגמרי. אם תקנה מסך איכותי גם אם יהיה רק את אחד החיבורים אני מאמין שלא תהייה בעיה.

בהצלחה!
 
מה אומר DVI? האם אני צריכה מסך שתומך ב-DVI? האם אני צריכה לבדוק שהמחשב תומך ב-DVI? איך אני בודקת את זה במחשב שלי?

חיבורים:
http://www.dtown.co.il/index.php?news=156

לי {בני בכורי} יש מסך סמסונג 20 אינטש,ולצרכים הללו שהצגת? המסך יכול בהחלט להתאים. למרות שהוא עם פנל
"נחות" של TN. {פנלים טובים עולים מעל לתקציב שהגדרת} גם LG טובים.

הנה סקירה נוספת למסך מאותה משפחה:
http://www.dtown.co.il/index.php?news=457
 

אני יכול להמליץ על ה R1900 של LG.
מסך מעולה
מעוצב
גדול ונוח.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור