מחפשים מסך שישמש למשחקי וידאו ויחובר למחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא SALAD
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

SALAD

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
ולנגן DVD, המסך לא יחובר לחיבור טלויזיה כלשהו.
הגודל המועדף כ 40" פחות או יותר, על תקציב אנחנו עוד לא נעולים,
יש למישהו המלצות?
אילו יציאות חשוב שיהיו למסך?
אם לא רואים טלויזיה במסך הזה, זה משנה אם זה READY או FULL?
ראינו בחנות סמסונג מסידרה 6, שווה להשקיע בו או שזה מיותר לצרכים שלנו?
 

ראינו בחנות סמסונג מסידרה 6, שווה להשקיע בו או שזה מיותר לצרכים שלנו?
http://www.netoneto.co.il/Product.asp?Pid=ue40b6000&Cat2Cat1ID=3&Cat2ID=0&aff=Zap&lang=HE
כן שווה להשקעה
בדוק גם את המסך הנ"ל עושה רושם טוב לא ראיתי אותו בפועל
http://www.eurocomdc.co.il/?CategoryID=177&ArticleID=140
http://www.t-n.co.il/scripts/Shop.dll?language=Heb&shop=1401&kind=ViewShop&idprod=96_2

מציע מאוד לך , לקחת את משחק המחשב לבדיקת המסך
( החנויות בדרך כלל מקבלות בברכה זאת )
בודק את המשחק עם המסך

ומאוד ממליץ לך לבדוק בפלזמה 42 " כיוון :
הקונטרס טוב יותר מכל LCD
זמן תגובה פי כמה וכמה טוב יותר בפלזמה ועוזר מאוד לשחקנים ( שמשחקים שעות )
תקפיד על מסך 100 HZ

למשחקים מומלץ FHD
 
תודה,
מה שראינו מסדרה 6 היה דגם אחר ועלה בערך 8000 שח
ואיך רואים בפלזמה כשמחברים למחשב?
 
למה אתה מתכוון ב"משחקי וידאו"?
 

תודה,
מה שראינו מסדרה 6 היה דגם אחר ועלה בערך 8000 שח
ואיך רואים בפלזמה כשמחברים למחשב?

במסך FHD רואים מעולה
ובמסך HDR 768P רואים משחקים טוב מאוד
אבל שוב הקנייה שלך תחליט לאחר חיבור המשחק שלך
יש בעיה עם בדיקה שלך ? כך שתהיה בטוח
גם תלוי מרחק הצפייה ? שלא כתבת
 
מרחק הצפייה 3 מטר, עם ה WII הוא מצטמצם לכמטר וחצי.
עוד דבר ששכחתי לציין שהקונסולות הן ntsc
 

על Wii אני בכלל לא מדבר כי שם הרזולוציות נמוכות מכל קונסולה אחרת אבל בPS3 רוב המשחקים הם ב720p מה שאומר שהם יראו יותר טוב על מסך HDREADY. אם חשוב לך לעשות קנייה שתשרת אותך גם מול המשחקים שיצאו ב5 השנים הקרובות ייתכן שכדאי לך לקחת HDFULL. סיבה נוספת ללכת על HDFULL היא להנות מכל הפרטים שסרט בלוריי יכול להציג היות ויש לך נגן בלוריי שהוא הPS3. אני חושב שבמקרה שלך LCD תהיה עדיפה היות ובשעות היום בקטעים חשוכים במשחקים תאלץ להחשיך את החדר כדי שהרפלקציה לא תפריע לך.
בגדול היות ומדובר באות דיגיטלי התמונה תראה טוב על כל מסך. כדי לדעת על איזה מסך היא תראה טוב במיוחד תאלץ ללכת לחנות ולבקש לבדוק.
 
עוד שאלה - מה ההבדל בין SRS Wow ל SRS TruSurround XT ?
 
תודה רבה
 

מרחק הצפייה 3 מטר, עם ה WII הוא מצטמצם לכמטר וחצי.
עוד דבר ששכחתי לציין שהקונסולות הן ntsc

אתה צריך מסך תומך NTSC או מסך התומך גם ב- 60HZ

1. לך עם המכשיר ובדוק את המסכים שדיברנו עליהם ,יכול לפעול או לא , ציין NTSC למוכר .

2. אתה יכול להתרשם בארץ ממסכים ולרכוש מארה"ב ( זול יותר ,תוכל להביא דגם איכותי יותר )
וגם שם תוכל לקבל מסך 120 HZ


3. אתה יכול לרכוש ממיר מ- PAL ל- NTSC
http://www.220depot.com/p-708-0-Com...o-NTSC-HDMI-Professional-Video-Converter.aspx

יכוטל להיות שלמשחק יש ממיר NTSC זול יותר ובארץ בדוק בחנויות למשחקים .

4. אתה יכול לרכוש מסך LG במבצע עם WILL וכך קיבלתי את המשחק כמעט בחינם + מסך
http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1HC50PQ300R
יש עוד דגמים בדוק ותחליט
 
אני אלך עם המכשיר לחנות, תודה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור