מזל טוב נמר!

  • פותח הנושא פותח הנושא DavidGil
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

תודה לכולם. שעוברים את 40 החגיגות הופכות ליותר ויותר שקטות. אם בעבר זה היה יציאה למועדון, מסיבת בריכה ופורענות. היום זו ארוחת ערב עם חברים, ומספר הנרות על העוגה הופך לנר אחד עם כיתוב. וחשוב לא פחות, לא יותר מידי סוכר.
 
מזל טוב בריאות ואושר עד 100 פלוס
 

תודה לכולם. שעוברים את 40 החגיגות הופכות ליותר ויותר שקטות. אם בעבר זה היה יציאה למועדון, מסיבת בריכה ופורענות. היום זו ארוחת ערב עם חברים, ומספר הנרות על העוגה הופך לנר אחד עם כיתוב. וחשוב לא פחות, לא יותר מידי סוכר.
מכאן זה רק הולך ומשתפר ! - מזל טוב,בריאות ואושר
 
מזל טוב נמר!
"משבר גיל ה40" זה מנדט לעשות הרבה שטויות - על כן מומלץ למשוך אותו לפחות עד גיל 50 :cool:
 
המון מזל טוב נמר !!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור