מזל טוב לכתבינו היקר והמוכשר איציק ירקוני!!!

  • פותח הנושא פותח הנושא נמר
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,111
מעורבות
4,273
נקודות
113
היום איציק חוגג יומולדת 26. נאחל לו מזל טוב, מלא סרטים וצבעים, סאבים ומגברים, תכנים מעולים והכי חשוב, בריאות ושמחת חיים.


צוות האתר.

:שתוי::לב::כוכב:
 

מזל טוב איציק, שהחיים שלך יראו כמו 8K לפחות! :שתוי:
 
מה 26 ? :rolleyes:
מזל טוב איש יקר (ורד)
 

מזל טוב איציק היקר ביותר

המון שמחת חיים ואהבה לתחום היפה הזה .שכולנו אוהבים .

זה לא 26 זה 56
:מאזין::מאזין::מאזין:

:כל-הכבוד::שתוי::מנצח:

(ורד)(ורד)(ורד)
 
תודה לכל המברכים:לב: :לב: :לב:
 

מזל טוב איציק על יום ההולדת .
מה עם שדרוגים למערכת?
 
מתנה צנועה מחברי האתר לאיציק

73af9c023de13956edf5c43afcb7b917.jpg
 

איציק, מזל טוב, בריאות איתנה ומוזיקה איכותית
 

אני חושב שזה מה שהוא צריך
jbl_dd10.jpg


JBL Everest DD66000
 

צריך להגביר עם משהו אז אם כבר לחברנו איציק -נו מה חשבתם שאתן לו עוגיות עבדי לא רק SONY

3b1d868a96826745c4353fb379779fd7.jpg
 
זה הסוני עם השעונים הכי יפה ביותר שנוצר ביפן מאז ועד עולם TAN-N77ES

אחריו רסיבר מפלצת 2X150 STR-V7

sonystrv71.jpg
 
ואחריו STR-7800SD
44df7dad17e9237fbe88c84a78355000.jpg

sony-str-6800-sd-vintage-70s-monster_1_f6e39932447a6bf119951ee44af29a36.jpg
 

נערך לאחרונה ב:
כעת ראיתי ...
איציק מזל טוב , בריאות והמשך הנאה ממוסיקה , סרטים וכל מה שמתחבר לשקע החשמל :)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור