מותג היי אנד אנגלי נמכר

  • פותח הנושא פותח הנושא bbarak
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

bbarak

אוהב את התחום
הודעות
154
מעורבות
3
נקודות
18
רמקולים היי אנד. מותג אנגלי ידוע בעולם אודיופילי. נחשב כאיכותי מאוד. דגם Meridian 5000 רגיל לא DSP אשר מתחבר ישר למגבר. רמקול יחסית קטן עם צליל גדול ומפתיע. שמור בקנאות כחדש.

סאונד מפורטות עם באס עמוק כייף להאזין. נסחר בחו"ל יותר מ1000 דולר. שווה כל שקל. משפר משמעותי חווית שמע.
 

תמונות מצורפות

  • DSC06222.JPG
    DSC06222.JPG
    KB 80 · צפיות: 640
  • DSC06121.JPG
    DSC06121.JPG
    KB 76 · צפיות: 597
  • DSC06323.JPG
    DSC06323.JPG
    KB 193.2 · צפיות: 598
נערך לאחרונה ב:
up
 

up
 

up
 

up
 

up
 

up
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור