מוצר שיכוך Atacama Speaker stand Isolation Gel

  • פותח הנושא פותח הנושא katzofe
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
שאלה: האם מישהו התנסה במוצר הזה? אמור לבודד רמקולי מוניטור מהסטנד..
t700_x2_1ce53771281687b5e81d0ab534a0144145.jpg
 

תמונות מצורפות

  • t700_x2_1ce53771281687b5e81d0ab534a0144145.jpg
    t700_x2_1ce53771281687b5e81d0ab534a0144145.jpg
    KB 24.2 · צפיות: 339
מנסיון חומר רך מתחת לרמול הורג את הרמקול
 
תודה, על מה הייתם ממליצים (בין הסטנד לרמקול) ?
מדובר על מוניטור במשקל 13 ק"ג
 

ספייקים
 
גוש שיש וספייקים או רק גוש שיש
 

חומרים רכים מתחת לרמקולים פחות מומלץ.
איזה רמקולים? איזה סטנד?
 
חומרים רכים מתחת לרמקולים פחות מומלץ.

מאוד תלוי ברכות ובמשקל הרמקול.

אם הרמקול כבד ומתחתיו תחתיות מחומר רך מאוד אזי הרמקול מועך כמעט לגמרי את כל התחתיות, ונוצר קשר "כמעט ישיר" עם הסטנד/רצפה.....אבל עם יתרון עצום של יציבות מאוד גדולה של הרמקול מאחר והפינה הגבוהה ברמקול נמעכת טיפה פחות משאר 3 הפינות אבל עדיין "מעוכה מספיק"......בקיצור סוג של פלסטלינה.
 
חומרים רכים מתחת לרמקולים פחות מומלץ.
איזה רמקולים? איזה סטנד?
מוניטור של שוויקרט , הסטנד של Atacama וגם הגומיות שלהם ( המוצר שצולם בפוסט הראשון)
20200330_220233.jpg
20200330_220301.jpg
 

תמונות מצורפות

  • 20200330_220233.jpg
    20200330_220233.jpg
    KB 37.1 · צפיות: 209
  • 20200330_220301.jpg
    20200330_220301.jpg
    KB 25 · צפיות: 192
לפני הרבה מאוד זמן כשהיו לי מדפיים ניסיתי כמה אופציות ולטעמי התוצאה הטובה ביותר היתה עם דבק דו צידי בין הרמקול לסטנד וספייקים לריצפה.
 
רמקולים מיצרן מכובד. אם המעמדים חלולים וניתן, הייתי מציע לך ראשית למלא את הרגליים בחול ים.
אם אתה מזהה שיפור אתה בכיוון של פתרון מאסה. תתחיל בזה. פתרון חינמי.
מניסיוני, הרמקולים המדפיים הטובים ממש מחוברים מכנית למעמד שלהם ויחד יוצרים מקשה אחת עם מאסה. אני הייתי מתחיל בכיוון הזה. לגבי הגומיות הללו, חכה. אל תמהר.
עדכן איך מתקדם.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור