מוצרי "high end" סיניים.. יש דבר כזה?

  • פותח הנושא פותח הנושא PsychoAudio
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

1. לגבי חיקויים והחשש מאיכות ירודה יש אופציה לקנות מעגלים-פרינטים שהם העתקים של פרינטים של מוצרי היי אנד להסתכל בתוך מכשיר מקורי ולקנות את רוב הרכיבים האלקטרונים המקוריים לפעמים אפשר להשיג גם את השנאי המקורי ויש קופסאות מתכת לא רעות בכלל, כן, הרבה עבודה וציד רכיבים ונדרש ידע בהלחמה אבל הפרינט והעלון מסבירים בפשטות איפה להלחים מה.
לי יצא לשמוע כמה קיטים כאלה שנשמעו 85% מהמקור אבל העלות היא רבע ולפעמים הרבה פחות ואתה מתיחס לקיט כאילו הוא ילדך ומשקיע בו איכות.
2.לגבי מוצרים סיניים שהם לא העתקים אבל לוקחים מפיתוח וידע של חברות אודיו, זה קיים כמעט בכל דבר בעולם, אבל אותן חברות סיניות קטנות בד"כ שהוקמו ע"י כמה חברה צעירים מוציאים מתחת ידן מכשירים שלפעמים נותנים ביצועים מעולים וגם אלה ברבע-חצי מחיר מהמקובל ואיכות זו מביאה אותם לגדול ולייצר בכמויות שנמכרות רק ברשת ולכן שאפו.
אתה יכול בבקשה להביא קישור לאתר שמוכר קיטים?

אריה
 
הסינים העתיקו את מטוס "הלביא".
 
לדעתי צריך להפריד בין
1. עניינים פנימיים של תנאי העסקה, (לפעמים זו הדרך של אנשים כפריים לצאת ממצב כלכלי קשה)
2. פשעים שהממשלה מבצעת (כמו קצירת איברים או כיבוש טיבט)
3. קניין רוחני וחיקויים.

אני אתייחס רק לאחרון:

מה ההבדל התהומי בין 'הנדסה הפוכה' ולבין חיפוש מידע ברשת או למידה דרך קורסים ברשת?
זה מבאס שממציאים מקוריים לא מתוגמלים, אבל להערכתי זה בעייתי בכל תחום.
 

יש לחברות אפשרות לרשום פטנט , לאחר תקופת הבלעדיות התחרות נפתחת והמחירים יורדים.
ראו ערך קפסולות נספרסו....

במקרה זה חברת אלי אקספרס סוגרת חניות עם זיופים.

לגבי האתיקה...
רוב הדברים שיש לנו הם גלגול של מוצר או רעיון שמישהו אחר פיתח.
ללא היה תוקף לפטנטים הענף האודיו היה תקוע עדיין על גרמופון והיינו נשארים עם מותג מכוניות אחד של פורד.
 
יש את חברת SMSL הסינית,
איכות ה AUDIO מאוד גבוהה , הם לא "חיקוי" ולא "זיוף"
הכל פיתוח שלהם, רק הגימור נראה קצת "סיני" :)
http://www.smsl-audio.com/products.asp
 
אם הסינים מסוגלים להעתיק מטוס קרב מתקדם, אז יש להם יכולות..
אריה
לפי הכתבה הם לא הצליחו להעתיק כמו שצריך.
יצא לאהבלים מטוס עם שני מנועים.
** תוך שנתיים בנו מטוס מתקדם כולל שינוי מבני לא פשוט.
(ורד)
R
 

מה שאנשים אולי לא מבינים פה זה שהעתקים דומים ומדוייקים ככל שיהיו לעולם לא יהיו דומים למקור בתוצאה , וזה לא בגלל שעובד ארופאי מרויח כפול או פי 3 מעמיתו הסיני (שזו הדיעה הרווחת אצל לא מעט אנשים) אלא בגלל איכות רכיבים נחותים שדווקא הם אינם מועתקים כמו במקור ולכן הצירוף של הרכיבים הנחותים + כח העבודה הזול , מביאים את המוצר למחיר של שליש וגם פחות מזה מול עמיתו המקורי.
 
לפני חודש קניתי גיטרה guild D120E.
Guild זו חברה אמריקאית.
הדגם שלי מיוצר בסין ועלה 3,500 שח.
הדגם הכמעט זהה שמיוצר בארהב נמכר ב9,000 שח.
להערכתי ההבדל המהותי מבחינת תמחור נמצא רק בכיוונון הקצה, כזה שמיועד אך ורק לאנשים שמתפרנסים מנגינה (וכנראה שעדין הייתי הולך על הדגם הסיני עקב התאמה לידיים שלי).

ואחרי שהם מייצרים כזו גיטרה, ומקבלים לא מעט ידע, לא רואה סיבה שהם לא ייצרו גיטרות ברמה הזו.
 
מה שאנשים כנראה לא מבינים, שיש הבדל קטן בין להעתיק מטוס ובין להעתיק חוט.
"כנראה".
(ורד)
R
 

אתה יכול בבקשה להביא קישור לאתר שמוכר קיטים?

אריה

היי אריה. אני אישית לא בניתי קיטים כאלה אבל הכרתי בחור בשם מוטי שהיינו נפגשים פעם פעמיים בשבוע ב'רדיו כוכב' המיתולוגית שנסגרה לפני חודשיים עקב פטירתו בטרם עת של הבעלים ושהיה מביא לשם את יצירותיו שאחת מהן היתה פרה אמפ של MBL (קופי שבנה) שניגן יפה מאוד, אבד לי מספר הטלפון שלו שאני מנסה לאתר ואני מקווה שהוא אולי צופה בשירשור זה וישמח לעזור.
 
חבר קנה מאיביי מגבר סיני. יצא לו 10,750 ש"ח, כולל משלוח, מעמ ועמילות מכס....
שווה לדעתכם?
ביאור 2019-11-21 151314.jpg
 

תמונות מצורפות

  • ביאור 2019-11-21 151314.jpg
    ביאור 2019-11-21 151314.jpg
    KB 105.6 · צפיות: 533
אם זה מקורי ולא חיקוי אז צריך לשמוע אותו בהשוואה לאלטרנטיבה אחרת באותו מחיר.
אם זה חיקוי, משמע זיוף, לא הייתי נוגע בו עם מקל.
ארז
 

אם זה מקורי ולא חיקוי אז צריך לשמוע אותו בהשוואה לאלטרנטיבה אחרת באותו מחיר.
אם זה חיקוי, משמע זיוף, לא הייתי נוגע בו עם מקל.
ארז
ואם זה חיקוי לא כדאי לתת לו אפילו צ'אנס קטן ? אפשר להבין אם הבעיה היא הפגיעה בזכויות(IP).
מצד שני, עם השפופרות שהברנש נושא,
זה פשוט חטא.
(ורד)
R
 
נערך לאחרונה ב:
ואם זה חיקוי לא כדאי לתת לו אפילו צ'אנס קטן ?
[R

מבחינתי, לא ראוי להתייחסות.
היית לוקח ברצינות חיקוי של שעון יוקרה כמוצר איכותי ?
יש חיקויים שנראים ממש דומים למקור אבל פה מתחיל ונגמר הדימיון למקור.
ארז
 
אני לא מספיק עשיר כדי לקנות ממכשיר שיש סיכוי גבוה שארצה להחליף בקרוב ואין מצב שיהיה לו שוק ביד 2.
גם חיקוי שמנסה להיות איכותי לא יכול להשתוות ולא להתקרב לחברות וותיקות עם ניסיון באודיו.
 

חבר קנה מאיביי מגבר סיני. יצא לו 10,750 ש"ח, כולל משלוח, מעמ ועמילות מכס....
שווה לדעתכם?צפה בקובץ המצורף 46626
לא יודע מאיפה קנו את זה...
אבל אני שמעתי 2 דגמים של line magnetic אצל אמיר ארמה ואצל 2 חברים עם רמקולים של devore ונשמעים מעולה...
חבל לקנות מכשיר ממקור מפוקפק כשיש את הדבר האמיתי בהישיג יד ובמחירים טובים למיטב ידיעתי
 
בימינו אלה צריך ממש להתאמץ כדי לקנות משהו שלא מיוצר בסין.
גם אם אתה חושב שהוא מותג מערבי, רוב רובו ייוצר בסין.
סין של היום היא מעצמה בכל תחום אפשרי.
מאגר של אנשים חכמים ומאד מוכשרים בכמויות שהמערב לא מתקרב.
התרבות שלהם עתיקה מאד והמנטליות שלהם שונה לחלוטין מאיתנו.
כל הארץ העצומה הזו פועלת כמעט כאירגון צבאי עם היררכיה ונוהלים המוכתבים מלמעלה.
הם לא רואים את המערב ממטר.
הם צומחים בקצב מסחרר בידע, בטכנולוגיה וכמעט בכל תחום.
הם קרובים מאד לנקודה שיחליפו את ה"אימפריות" המערביות וישתלטו על העולם.
לא צבאית כמובן אלא כלכלית.
בינתיים הם מרוכזים בקידום המדינה שלהם.
זה רק עיניין של החלטה של ההנהגה מתי הולכים על זה. וזה יקרה כשהם יחליטו כך.
 
אם זה מקורי ולא חיקוי אז צריך לשמוע אותו בהשוואה לאלטרנטיבה אחרת באותו מחיר.
אם זה חיקוי, משמע זיוף, לא הייתי נוגע בו עם מקל.
ארז
רק הארה סמנטית: חיקוי וזיוף זה לא אותו דבר. במקרה הזה, חיקוי זה ודאי לא. זה או מקורי או זיוף.
 

מבחינתי, לא ראוי להתייחסות.
היית לוקח ברצינות חיקוי של שעון יוקרה כמוצר איכותי ?
יש חיקויים שנראים ממש דומים למקור אבל פה מתחיל ונגמר הדימיון למקור.
ארז
ההשוואה של אודיו לשעונים היא בעייתית כי שעון מראה את השעה וזה נתון אובייקטיבי שאין עליו עוררין.
יש חברות יוקרה שמייצרות את המנגנונים של השעון באופן עצמאי ויש יצרני שעונים שקונים מנגנונים מייצרנים מיצרנים שונים. מנגנונים כלאחד יכול לקנות החל מזולים מאוד וכלה ביקרים להחריד. תלוי במקוריות שבתכנון המנגנון, מבנה המנגנון ונתונים כאלה ואחרים שהבעלים של השעון יודע אותם, אך הם בלתי נראים ובלתי נשמעים.
לעומת המנגנון, תכנון הקופסה והמבנה שלה, חומרים, ליטוש וכדומה, תכנון לוח השעונים והמחוגים כל אלה כן נראים לעין.
שורה תחתונה שאני מבקש לציין היא שיש שעונים שהם חיקוי שמושקע בו לא מעט בכל הקשור לקופסה, לוח שעונים ומחוגים אבל המנגנון הוא מנגנון סטנדרטי לא יקר - ועדיין השעון ״חיקוי״ הזה הוא איכותי ומראה את השעה בדיוק כמו המקור.
בתחום האודיו, כל שינוי מייצר הבדל שאנחנו שומעים באזניים ולכן אין מקום להשוואה לשעונים.

אריה
 
לדעתי כול היצרני גברי המנרות, מחקים טכנולוגיה מהמאה הקודמת.
אף אחד לא ממציא את הגלגל.
כול אחד מעתיק מהשני.

אותו הדבר לגבי תנורים, מכוניות , מקררים, שואבי אבק וגם שעוני יוקרה.
ההבדל בטיב , איכות החומרים ואורך חיים ובעיקר לגבי התפיסה שלנו לגבי המוצר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור