מוצרי "high end" סיניים.. יש דבר כזה?

  • פותח הנושא פותח הנושא PsychoAudio
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מבחינתי זה מוצר גנוב ואני לא קונה סחורה גנובה...
אתה צודק. זו גם סחורה גנובה וגם סחורה שנבנתה תוך ניצולם של בני אדם.
ובנוסף, כשאנחנו קונים מוצרים סיניים אנחנו גורמים לפגיעה לפעמים עד כדי סגירה בחברות שפועלות במדינות בהן כן מכבדים זכויות אדם.

אריה
 
העתקים כשמם הם.
הם לא דומים למקור באיכות אלא בחיצוניות בלבד , שכן תמיד ההעתק הסיני יעלה רבע אם לא פחות מהמקור .
אני רואה את זה בחיקויים למגברים, רמקולים, ובמיוחד כבלים של מותגים ידועים , וזה פשוט זוועה ללא קשר
לסטריאו הי אנד , כי זה הכל בכאילו , אולם יש המתפתים וקונים מעלי אקספרס ורק כאשר מקבלים מבינים כי למעשה מדובר בחרטא ברטא . מזכיר לי שחבר רכש שעון של ברטלינג בגרושים ואחרי חודש המחוג של השניות נפל בתוך השעון .
בענף הזה אין מציאות - איכות עולה כסף

חשבתי שאתה היבואן של Line Magnetic.
כנראה התבלבלתי כי אין מצב שהיבואן שלהם היה כותב שאין מציאות בענף הזה:p
 

רונן ידידי
כנראה שלא קראת את השירשור והגבת אמפולסיבית
אני עניתי לחבר לני שדיבר על מוצרים סינים מועתקים מהמקור להלן :

רבותי הבנת הנקרא בבקשה.פותח הפוסט לא מתכוון לפירמות המכובדות שציינתם בחלק מהתגובות אלא להעתקים של פירמות מכובדות שהדמיון למקור נגמר בדרך כלל במראה החיצוני.

ולכן התגובה שלך

חשבתי שאתה היבואן של Line Magnetic.
כנראה התבלבלתי כי אין מצב שהיבואן שלהם היה כותב שאין מציאות בענף הזה

....לא במקום , מאחר והכוונה היתה להעתקים סיניים של חברות הי אנד , ולא לחברות מקוריות בתחום שמייצרות בסין .
Line Magnetic היא חברה יצרנית מהונג קונג כבר עשרות בשנים, כמו חברות רבות מקוריות וזו חברה שלא מחקה מותג אחר .

ההתיחסות שלי היא על העתקת מותגים ידועים בעיצוב ובגימור החיצוני מה שקיים בסטריאו, שעונים, וכו .
מקווה שכעת כוונתי הברורה הובנה כהלכה .
 
אבל הוא כתב "חיקויים"
Line Magnetic זאת חברה עם מוצרים משל עצמה...
 
רונן ידידי
כנראה שלא קראת את השירשור והגבת אמפולסיבית
אני עניתי לחבר לני שדיבר על מוצרים סינים מועתקים מהמקור להלן :



ולכן התגובה שלך



....לא במקום , מאחר והכוונה היתה להעתקים סיניים של חברות הי אנד , ולא לחברות מקוריות בתחום שמייצרות בסין .
Line Magnetic היא חברה יצרנית מהונג קונג כבר עשרות בשנים, כמו חברות רבות מקוריות וזו חברה שלא מחקה מותג אחר .

ההתיחסות שלי היא על העתקת מותגים ידועים בעיצוב ובגימור החיצוני מה שקיים בסטריאו, שעונים, וכו .
מקווה שכעת כוונתי הברורה הובנה כהלכה .

צודק, אכן לא קראתי מהתחלה אבל מהכותרת הבנתי שמדובר במוצרים סיניים באופן כללי.
איתך הסליחה.
 

נערך לאחרונה ב:
מצד אחד מה שאתה כותב נכון, אבל, וזה אבל גדול: חלק גדול של התקציב בחברות מערביות הולך על עלות העובדים (עלות עובד גבוהה מהשכר ברוטו לפעמים גם ב 30%). כמו שמישהו כתב לפני, כשהסינים מעסיקים עובדים בתנאי עבדות ובנוסף מעתיקים בלי להשקיע הרבה בפיתוח, החיסכון הכספי מאוד גדול ובהחלט מאפשר להם לייצר מוצרים איכותיים בהשקעה נמוכה מזו של חברות מערביות וזה מתבטא גם במחיר הסופי של המוצר לצרכן.

הכל אתה צודק
אבל אנחנו מתעסקים במילה איכות = הי אנד .
כאשר מפעל סיני מחליט להעתיק אייפון לדוגמא , הוא יעלה רבע מהמקור כמובן בגלל כל מה שציינת בתגובתך
אבל זה לא דומה בביצועים למקור !

אין דבר כזה לדוגמא חיקוי של מגבר אירופאי בעיצוב ובגימור 1:1 שיעלה רבע ממנו וישמע כמוהו , זה פשוט לא יכול להיות.
רק לפני חודשיים לקוח רכש את זה ב 70$ :

https://www.aliexpress.com/item/330...chweb0_0,searchweb201602_9,searchweb201603_52

המקור עולה 2700$ , והם נראים 1:1 מרחוק אותו הדבר....

אחכ הוא התקשר לומר לי שזה נראה כמו האורגינל ונשמע בסדר...
 
בדיוק! ממש השבוע חזר מהטיול אחד מהעבודה, וסיפר שהסבירו להם במפעל של יונדאי נראה לי איך דברים עובדים בסין - כול חברה שלא מסין שרוצה למכור מוצר (ממש לא משנה מה - רכב, אלקטרוניקה, בקיצור כול דבר) מחוייבת לתת למדינה 50% וגם את כול הוכנולוגיה.
וזה הוא , וזה שווה כנראה למכור בשוק עם מיליארד אנשים את המיצרים ולתת את הטכנולוגיה בחינם, לכן לא פלא שהם תכלס יכולים ליצור מוצרי קצה בגרוש.
לא ממש.
מי שרוצה לפתוח חברה בסין, נדרש שיהייה לו שותף סיני.
לגבי העברת מידע - תלוי בחוזה.
 

בדיוק! ממש השבוע חזר מהטיול אחד מהעבודה, וסיפר שהסבירו להם במפעל של יונדאי נראה לי איך דברים עובדים בסין - כול חברה שלא מסין שרוצה למכור מוצר (ממש לא משנה מה - רכב, אלקטרוניקה, בקיצור כול דבר) מחוייבת לתת למדינה 50% וגם את כול הוכנולוגיה.
וזה הוא , וזה שווה כנראה למכור בשוק עם מיליארד אנשים את המיצרים ולתת את הטכנולוגיה בחינם, לכן לא פלא שהם תכלס יכולים ליצור מוצרי קצה בגרוש.

לא מדויק.
אני מגיע לסין בענייני עבודה וכך למדתי מהם: כמעט כל החברות האירופאיות מייצרות בסין - פולקסווגן, מרצדס במוו, ועוד רבות אחרות. כל עוד המפעל והייצור בסין, מחיר המכונית הוא x. במידה ומישהו מבקש להזמין לעצמו את אותה המכונית אבל בייצור המפעל באירופה, המחיר מזנק גבוה למעלה, בשל מיסים גבוהים. כך הסינים מעודדים את החברות לעבור לייצור בסין ולספק עבודה לסינים.
 
לולא סין,מערכות, ומוצרי אלקטרוניקה
מסכים,סמארטפונים ועוד מיליון מוצרים שיש
בשוק,היו עולים פי 4 ויותר.
אז הכי קל להיות יפה נפש וצבוע.
 
תודה רבה חברים על התגובות.

אז אם אני רוצה לסכם:
1. יש פירמות סיניות טובות.
2. כל מותגי ה brandless שמציינים שהם משתמשים באותם הרכיבים ו/או מבוססים עלי מותגים ידועים זה בעצם "חארטא" ורק נראה איכותי.

תקנו אותי אם אני טועה..
 

מבחינתי זה מוצר גנוב ואני לא קונה סחורה גנובה...
מאוד מסכים דוד.
לא צריך לגנוב מוצר פיסי כדי לבצע גניבה, לגנוב טכנולוגיה זה בד"כ פשע יותר חמור כי סביר שהוא יפגע בהרבה יותר אנשים.
הסינים כולל הממשלה עצמה ורשויות החוק מצפצפים על חוקי זכויות יוצרים בינלאומיים וגונבים בלי חשבון.
עד כמה שניתן, בעיני צריך לא לקנות מאותן חברות בוודאי ובוודאי במוצרי מותרות.
ברור שאי אפשר לשפוט את מי שבקושי מתקיים ומזמין מוצרי יסוד בסיסיים מסין כי אין לו אפשרות אחרת.
אבל בתחום הזה, שכולו פינוק ונהנתנות, יהיה ראוי שנדיר רגלנו מהחברות שגונבות טכנולוגיה ונדע לתגמל את החברות שמשקיעות במחקר ופיתוח.
זו דעתי בכל אופן.
 
אתה צודק. זו גם סחורה גנובה וגם סחורה שנבנתה תוך ניצולם של בני אדם.
ובנוסף, כשאנחנו קונים מוצרים סיניים אנחנו גורמים לפגיעה לפעמים עד כדי סגירה בחברות שפועלות במדינות בהן כן מכבדים זכויות אדם.

אריה
נכון מאוד !
 
תודה רבה חברים על התגובות.
אז אם אני רוצה לסכם:
1. יש פירמות סיניות טובות.
2. כל מותגי ה brandless שמציינים שהם משתמשים באותם הרכיבים ו/או מבוססים עלי מותגים ידועים זה בעצם "חארטא" ורק נראה איכותי.
תקנו אותי אם אני טועה..
סיכום די נחמד, החברים כאן כנראה לא מבינים את הכוונה.
לצערי.
(ורד)
R
 

גם את מטוס הדגל של האמריקאים הסינים העתיקו, לא יודע אם זה יצא כל כך "היי אנד"...
https://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3762310,00.html
וואלה הופתעתי:) היתי בטוח שהכול שם באה מרוסיה ואין צורך בגניבה מ״אח הגדול״ ...
אולי זה היי אנד אך מבצע של גניבת טכנולוגיה - זה וודאי היי...
 
הכל אתה צודק
אבל אנחנו מתעסקים במילה איכות = הי אנד .
כאשר מפעל סיני מחליט להעתיק אייפון לדוגמא , הוא יעלה רבע מהמקור כמובן בגלל כל מה שציינת בתגובתך
אבל זה לא דומה בביצועים למקור !

אין דבר כזה לדוגמא חיקוי של מגבר אירופאי בעיצוב ובגימור 1:1 שיעלה רבע ממנו וישמע כמוהו , זה פשוט לא יכול להיות.
רק לפני חודשיים לקוח רכש את זה ב 70$ :

https://www.aliexpress.com/item/330...chweb0_0,searchweb201602_9,searchweb201603_52

המקור עולה 2700$ , והם נראים 1:1 מרחוק אותו הדבר....

אחכ הוא התקשר לומר לי שזה נראה כמו האורגינל ונשמע בסדר...
גם אני הזמנתי שני כבלים מסין ... על פי האתר שמישהו הכניס בשרשור שלי על כבלים.
הסתכלתי עכשיו הרבה ביו טיוב על diy של כבלים. באחד הסרטונים הוצגו פלאגים מקוריים - לא זוכר את שם היצרן - בהשוואה לחיקוי סיני. המציג הראה את ההבדלים בין הפלאגים ואמר שהמקור טוב בהרבה מהחיקוי אבל הוסיף שמי שרוצה לחסוך יכול לקנות את החיקוי, זה עדיין טוב יותר מפלאגים רגילים.

אריה
 

לולא סין,מערכות, ומוצרי אלקטרוניקה
מסכים,סמארטפונים ועוד מיליון מוצרים שיש
בשוק,היו עולים פי 4 ויותר.
אז הכי קל להיות יפה נפש וצבוע.
מי תבוע פה?

אריה
 
1. לגבי חיקויים והחשש מאיכות ירודה יש אופציה לקנות מעגלים-פרינטים שהם העתקים של פרינטים של מוצרי היי אנד להסתכל בתוך מכשיר מקורי ולקנות את רוב הרכיבים האלקטרונים המקוריים לפעמים אפשר להשיג גם את השנאי המקורי ויש קופסאות מתכת לא רעות בכלל, כן, הרבה עבודה וציד רכיבים ונדרש ידע בהלחמה אבל הפרינט והעלון מסבירים בפשטות איפה להלחים מה.
לי יצא לשמוע כמה קיטים כאלה שנשמעו 85% מהמקור אבל העלות היא רבע ולפעמים הרבה פחות ואתה מתיחס לקיט כאילו הוא ילדך ומשקיע בו איכות.
2.לגבי מוצרים סיניים שהם לא העתקים אבל לוקחים מפיתוח וידע של חברות אודיו, זה קיים כמעט בכל דבר בעולם, אבל אותן חברות סיניות קטנות בד"כ שהוקמו ע"י כמה חברה צעירים מוציאים מתחת ידן מכשירים שלפעמים נותנים ביצועים מעולים וגם אלה ברבע-חצי מחיר מהמקובל ואיכות זו מביאה אותם לגדול ולייצר בכמויות שנמכרות רק ברשת ולכן שאפו.
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור