מוצרי "high end" סיניים.. יש דבר כזה?

  • פותח הנושא פותח הנושא PsychoAudio
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

PsychoAudio

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
4
נקודות
3
שלום לכולם.

בשיטוטיי הרבים באתרי המכירות באינטרנט (כדוגמת ebay וכו') נתקלתי לא פעם במוצרי "high end" סיניים שמתהדרים בכך שהם מבוססים על מוצרים של חברות טובות וידועות בשוק כגון accuphase וכדומה...
ההבנה שלי בנושא די בסיסית אבל וויזואלית וע"פ הנתונים הטכניים הרכיבים נראים ברמת גימור גבוה מאוד (שנאים טרואיד, קבלים איכותיים ועוד..)

רציתי לדעת האם מישהו התנסה במוצרים כאלה (מגברים וכו') שמיוצרים בסין.
הם פשוט זולים משמעותית ממוצרי מותג ומתהדרים בנתונים ורכיבים זהים...

כמובן שעל איכות צריך לשלם ורכיבים איכותיים עולים הרבה יותר מרכיבים זולים. השאלה היא כמה אנחנו משלמים על המותג (על השם) וכמה על המוצר בפועל....

האם יש אמת בדבר?
תודה לכולם על התשובות..
 

בוודאי שיש. והם אפילו מצוינים.

קח את קאין למשל, שינדאק, ארום קנטוס, אודיוספייס. והשמות הללו, כל אחד על פי מחירו, מתחרה בכל מוצר אירופאי אחר.

יש גם את Original שהיה לי את הנגן הזה שלהם שהיה פשוט מעולה. גם סיני...

http://stereotimes.com/CD091806.shtml
 
יש גם AURALIC - זה אומנם לא נמכר באי ביי, אבל זה סיני וזה היי אנד שנחשב בעולם ומוצרים שלהם לא נכנסים היום למסגרת מוצרים סינים זולים...
 

הייתה איזה חנות נדמה לי מרמת השרון שמכרה רק היי הנד סייני,לא זוכר את שם העסק.
 
Line Magnetic יצרן סיני מעולה, במחירים אטרקטיביים
 

הייתה איזה חנות נדמה לי מרמת השרון שמכרה רק היי הנד סייני,לא זוכר את שם העסק.

אתה מדבר על אילן סודרי. למיטב ידיעתי סגר את החנות ועבר לנישה אחרת בתחום. כבר כמה שנים.
 
הייתה לו חנות יפה וציוד יפיפה.
 
כמה שאני מתעב את סין בשל הפרת זכויות אדם ויצירה וטינוף הכוכב שלנו אני טיפה מוכן לסלוח להם בחובשי את כובע האודיופיל על כך שהם מראים איך אפשר לייצר מוצרי אודיו קצה ואמצע עם רכיבים מהטובים שיש בחלק קטן מהמחיר של התעשיה הוותיקה והשמנמנה והבוטיקים ההזויים.
 

כמה שאני מתעב את סין בשל הפרת זכויות אדם ויצירה וטינוף הכוכב שלנו אני טיפה מוכן לסלוח להם בחובשי את כובע האודיופיל על כך שהם מראים איך אפשר לייצר מוצרי אודיו קצה ואמצע עם רכיבים מהטובים שיש בחלק קטן מהמחיר של התעשיה הוותיקה והשמנמנה והבוטיקים ההזויים.
אל תשכח שהם לא משקיעים בפיתוח. גןנבים הכל.

אריה
 
אל תשכח שהם לא משקיעים בפיתוח. גןנבים הכל.

אריה
בדיוק! ממש השבוע חזר מהטיול אחד מהעבודה, וסיפר שהסבירו להם במפעל של יונדאי נראה לי איך דברים עובדים בסין - כול חברה שלא מסין שרוצה למכור מוצר (ממש לא משנה מה - רכב, אלקטרוניקה, בקיצור כול דבר) מחוייבת לתת למדינה 50% וגם את כול הוכנולוגיה.
וזה הוא , וזה שווה כנראה למכור בשוק עם מיליארד אנשים את המיצרים ולתת את הטכנולוגיה בחינם, לכן לא פלא שהם תכלס יכולים ליצור מוצרי קצה בגרוש.
 
בדיוק! ממש השבוע חזר מהטיול אחד מהעבודה, וסיפר שהסבירו להם במפעל של יונדאי נראה לי איך דברים עובדים בסין - כול חברה שלא מסין שרוצה למכור מוצר (ממש לא משנה מה - רכב, אלקטרוניקה, בקיצור כול דבר) מחוייבת לתת למדינה 50% וגם את כול הוכנולוגיה.
וזה הוא , וזה שווה כנראה למכור בשוק עם מיליארד אנשים את המיצרים ולתת את הטכנולוגיה בחינם, לכן לא פלא שהם תכלס יכולים ליצור מוצרי קצה בגרוש.

אני לא מתמצא בתרבות של סין אבל אמרו לי שאצלם העתקה לא נתפסת כדבר אסור.

אריה
 

אני לא מתמצא בתרבות של סין אבל אמרו לי שאצלם העתקה לא נתפסת כדבר אסור.

אריה
זו הנקודה - זה לא רק לא נתפס ולא אסור, זה תחת חסות המדינה...
 
אז לפי מה שאמרת, אפל, למשל, נתנה לממשלת סין את כל הטכנולוגיה וגם 50% מהמכירות?
 
אז לפי מה שאמרת, אפל, למשל, נתנה לממשלת סין את כל הטכנולוגיה וגם 50% מהמכירות?
אני לא מומחה גדול בסין:) אך זה מה שהבנתי.
הוא דיבר לאוב על מכוניות אך ציין שזה שייך גם לענפים אחרים.
אבל זה סין:) לך תבין:)
 

רבותי הבנת הנקרא בבקשה.פותח הפוסט לא מתכוון לפירמות המכובדות שציינתם בחלק מהתגובות אלא להעתקים של פירמות מכובדות שהדמיון למקור נגמר בדרך כלל במראה החיצוני.
 
בותי הבנת הנקרא בבקשה.פותח הפוסט לא מתכוון לפירמות המכובדות שציינתם בחלק מהתגובות אלא להעתקים של פירמות מכובדות שהדמיון למקור נגמר בדרך כלל במראה החיצוני.

העתקים כשמם הם.
הם לא דומים למקור באיכות אלא בחיצוניות בלבד , שכן תמיד ההעתק הסיני יעלה רבע אם לא פחות מהמקור .
אני רואה את זה בחיקויים למגברים, רמקולים, ובמיוחד כבלים של מותגים ידועים , וזה פשוט זוועה ללא קשר
לסטריאו הי אנד , כי זה הכל בכאילו , אולם יש המתפתים וקונים מעלי אקספרס ורק כאשר מקבלים מבינים כי למעשה מדובר בחרטא ברטא . מזכיר לי שחבר רכש שעון של ברטלינג בגרושים ואחרי חודש המחוג של השניות נפל בתוך השעון .
בענף הזה אין מציאות - איכות עולה כסף
 
העתקים כשמם הם.
הם לא דומים למקור באיכות אלא בחיצוניות בלבד , שכן תמיד ההעתק הסיני יעלה רבע אם לא פחות מהמקור .
אני רואה את זה בחיקויים למגברים, רמקולים, ובמיוחד כבלים של מותגים ידועים , וזה פשוט זוועה ללא קשר
לסטריאו הי אנד , כי זה הכל בכאילו , אולם יש המתפתים וקונים מעלי אקספרס ורק כאשר מקבלים מבינים כי למעשה מדובר בחרטא ברטא . מזכיר לי שחבר רכש שעון של ברטלינג בגרושים ואחרי חודש המחוג של השניות נפל בתוך השעון .
בענף הזה אין מציאות - איכות עולה כסף
מצד אחד מה שאתה כותב נכון, אבל, וזה אבל גדול: חלק גדול של התקציב בחברות מערביות הולך על עלות העובדים (עלות עובד גבוהה מהשכר ברוטו לפעמים גם ב 30%). כמו שמישהו כתב לפני, כשהסינים מעסיקים עובדים בתנאי עבדות ובנוסף מעתיקים בלי להשקיע הרבה בפיתוח, החיסכון הכספי מאוד גדול ובהחלט מאפשר להם לייצר מוצרים איכותיים בהשקעה נמוכה מזו של חברות מערביות וזה מתבטא גם במחיר הסופי של המוצר לצרכן.

אריה
 

מצד אחד מה שאתה כותב נכון, אבל, וזה אבל גדול: חלק גדול של התקציב בחברות מערביות הולך על עלות העובדים (עלות עובד גבוהה מהשכר ברוטו לפעמים גם ב 30%). כמו שמישהו כתב לפני, כשהסינים מעסיקים עובדים בתנאי עבדות ובנוסף מעתיקים בלי להשקיע הרבה בפיתוח, החיסכון הכספי מאוד גדול ובהחלט מאפשר להם לייצר מוצרים איכותיים בהשקעה נמוכה מזו של חברות מערביות וזה מתבטא גם במחיר הסופי של המוצר לצרכן.

אריה
מבחינתי זה מוצר גנוב ואני לא קונה סחורה גנובה...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור