מוניטור במקום טלוויזיה?

  • פותח הנושא פותח הנושא אדר
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אדר

אוהב את התחום
הודעות
383
מעורבות
7
נקודות
18
שלום לכולם,

אני מחפש מסך דק ככל הניתן, בגודל 40-46 אינטש.
הבנתי שמוניטור ללא טיונר וללא רמקולים עשוי להיות בדיוק מה שאני מחפש. אבל להפתעתי בחיפוש (מהיר) לא הצלחתי למצוא מוניטור שהוא גם דק וגם זול (או 10-15 ס"מ או עשרות אלפי שקלים). חשבתי שזה יהיה גם יותר זול וגם יותר דק ממסך טלוויזיה מקובל.

האם יש מוניטור סביר (זול ודק, לא זקוק לאיכות יוצאת דופן), או שאני צריך לחזור לחפש טלוויזיה?

תודה מראש,
אדר.
 

כל מוניטור שתמצא בשוק ללא טיונר ורמקולים יהיה מסך PRO שמיועד לצרכי תצוגות כבדות בעוצמת הארה גבוהה.
מחירם של מסכים אלו יכול להגיע עד פי 5 מעל המסך LED הממוצע.

כיום מרבית מסכי הLED דקים, יפים ומתמודדים טוב בSD...
 
איזה בזבוז. זה כאילו שמורידים פונקצינליות ומעלים מחיר.
:עצוב:

אגב, "יפים" זה עניין של טעם, כמובן. כל מסכי ה-LED שראיתי הם בד"כ שחורים ומבריקים, שזה הצירוף האחרון שהייתי רוצה לראות על קיר לבן אצלי בסלון. אבל נראה שלא תהיה לי הרבה ברירה.

תודה, חסכת לי מאמצי חיפוש מיותרים.
 
בדרך כלל מסכי ה LED הדקים הם המסכים עם התאורה הקפית ולא עם תאורה אחורית כוללות שהיא טבה יותר
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור