מה שווה הפורום הזה אם כתבתי פוסט ואף אחד לא מגיב לי עליו?

  • פותח הנושא פותח הנושא matanpercy
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

matanpercy

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
כתבתי פוסט לפני יומיים ואף אחד לא הגיב עליו, מה שווה כל הפורום הזה אם לא מגיבים?
אני מחפש עזרה בקניית טלויזיה שמצאתי במחיר זול יחסית לנתונים, רציתי לדעת אם שווה לקנות אותה? האם למישהו יש אותה? תפריט טוב?
 

הפורום הזה מורכב מאנשים שמגיבים בהתאם לאיך שפונים אליהם.
שים לב איך ניסחת את ההודעה הראשונה שלך: נתת קישור, בלי שום הסבר או פניה אנושית, זה לא ממש מפתה לענות לך.
 
אוקיי, צודק
איך אני עורך את הפוסט?
 
הכנס להודעה המקורית ושם יש אפשרות עריכה. עניתי לך שם.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור