מה קורה לאפל?

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
האם הם הפסיקו לייצר מוצרים טובים יותר באופן משמעותי והתחילו להיפטר מדברים שאנשים אוהבים?
 

מה אפשר לצפות מבחור שבתחילת הוידאו מתרבב שהוא יורד על חברת אפל שנים - שימשיך לרדת על אפל גם כעת, כמה מפתיע :)

מעבר לכך חברת אפל איבדה את החזון שלה עם סטיב ג'ובס וזה לא סוד - מצד שני הן עדיין אחת החברות הגדולות ביותר בעולם
 
שום דבר לא נשאר בטופ לנצח, תסתכל על שינוי מיקום החברות/מותגים בעשור האחרון ותראה איך מובילים צונחים, אחרים עולים וחדשים כובשים את הצמרת.
 
מה קרה ל-IBM?
מה קרה ל-Microsoft?
מה קרה ל-Oracle?
מה קרה ל-Google?
מה קרה ל-Facebook?

האמת שחברה אחת חידשה עד לא מזמן והיא Amazon, אבל גם זה יסתיים עוד מעט
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור