מה קונים?עזרה בבקשה

  • פותח הנושא פותח הנושא פרארי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

פרארי

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
אני מחפש לקנות טלויזיה ולא יודע מה לקנות ואשמח לקבל מכם המלצות חמות.
לפני שבוע עברתי דירה ויש לי סלון גדול יותר. היום יש 37 אינם 8404 של פילפס ואני דיי מרוצה חוץ מזה שעברתי לייס מהוט. ולדעתי רואים טוב יותר
בהוט
1. מרחק צפיה הוא 3.7
2. יש לי קצת השתקפות מהחלון בצד
3. צופה בעיקר בטליבזיה (ייס)
4. התקציב שלי הוא 5000 ש״ח
5. תלת מייד לא מעניין אותי, חושב לי שיראו טוב. אפליקציות זה נחמד

תודה על העזרה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור