מה צריך לעשות בהגיע מסך פלזמה חדש

  • פותח הנושא פותח הנושא יואל 55
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יואל 55

חבר אתר
הודעות
30
מעורבות
0
נקודות
0
רכשתי מסך פלזמה של סמסונג Q91 בשעה טובה.

רציתי לדעת מה אני חייב / צריך לעשות בהתחלה ( 200 שעות הראשונות) לגבי תופעות הצריבה?

בנוסף, אני מחובר ל YES , איזה ממיר אני צריך מהם(חוץ מממיר HD או yesMax) ומה החיבור האולטימטיבי?
 

החיבור הכי טוב יהיה סקארט, אולם למיטב הבנתי ל Q91 אין כזה.
בכל מקרה, בין אם יש ובין אם אין, לוודא שיש לך לממיר חיבור סקארט (אם יש) או svideo (אם אין)
לגבי הוראות וכללי זהירות מצריבה - שים לב כי המסך מגיע עם הוראות מדוייקות, רק תפעל לפי
ההוראות והסר דאגה מליבך.
 
צריבה - כמה זמן?

לאחר כמה זמן נצרבת תמונה / לוגו ערוץ?

ועוד דבר, איך בודקים פיקסלים שרופים?
 
לרוב מסכי הפלזמה החדשים יש אפשרות להגדיר מנגון נגן צריבה (אני לא מכיר את הדגם שלך)
כמו כן ראה את התגובה הזו (בנושא בדיקת פיקסלים שרופים):
http://www.dtown.co.il/forum/showthread.php?p=22810#post22810
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור