מה עושים עם גלים במסך ?

  • פותח הנושא פותח הנושא rct578
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rct578

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
אתמול הרכבתי בבית מסך פנסוניק LB9R 37 לאחר שבתחילה חששתי ממנו בשל הרזולוציה הנמוכה שלו, אלה שהחברים פה המליצו לי לא להחליפו ל-LCD, אם להיות כנה רואים בו טלויזיה בכלל לא רע.
לפעמים, במיוחד על גוונים כהים יותר אני רואה שעוברים במסך גלים (גלים שרואים ברקע, לא בולטים במיוחד אך גם לא נסתרים לעין) מלמטה למעלה, אני מתשמש בכבל זהב, שאלתי היא אם יש איזו דרך לנקות את המסך מ"הגלים" האלו ולראות תמונה חלקה לגמרי ?
או שזו בעיה של מסך ?
או ממיר ?
 

באיזה חיבור אתה משתמש? קראת את מדריך חיבור ממיר שבאתר?
 
אני משתמש בכבל זהב מצד אחד סקארט (לממיר) ומצד שני שלושה חוטים שנים של סאוד (L.R) ובננה אחת עם שיניים.
לא קראתי את המדריך יש מצב שאתה שולח לי לינק ?
 
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור