מה עדיף מסך סוני או מסך סמסונג

  • פותח הנושא פותח הנושא zeez
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zeez

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
ברצוני להעזר בכם שתאמרי מסך 55
איזה חברה עדיפה סוני דגם 808
או סמסונג 6400
ממתין לעזרתכם
תודה
זאבי
 

ברצוני להעזר בכם שתאמרי מסך 55
איזה חברה עדיפה סוני דגם 808
או סמסונג 6400
ממתין לעזרתכם
תודה
זאבי

ראשית. ממליץ לגשת ולראות בעיניים את המסכים.
בסופו של דבר ... מדובר במותגים המובילים בעולם.
בכול מקרה מומלץ לרכוש יבוא רשמי!
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור