מה עדיף לשידורי כבלים?

  • פותח הנושא פותח הנושא yaniv_av
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yaniv_av

חבר אתר
הודעות
14
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

אני מעוניין לקנות טלויזיה, ומתלבט...
אני שומע כל הזמן, שכיום, שרוב הערוצים אינם HD, איכות מסכי LCD היא על הפנים לעומת CRT רגיל.
האם זה נכון?
הטלויזיה אכן תשמש אותי ב-90% לשידורי כבלים (HOT), ובערך 10% לסרטי DVD/מחשב. המרחק הוא כ-3 מטר (הבנתי ש-32 אינץ הוא האופטימלי למרחק זה)
בקיצור, האם כדאי לי לקנות בכלל LCD בהתחשב בכך? או שאולי עדיף פלסמה? או שבכלל הכי טוב להשאר עם CRT?
ואם בכל זאת מומלץ LCD לשידורי כבלים, האם כבל קומפוננט יכול לשפר את איכות התמונה? דברים אחרים שאפשר לעשות כדי לשפרה?

תודה רבה,
יניב.
 

יניב
אני לא מבין מאיפה אתה מביא את המידע שלך ל 3 מטר כבר מדבר על לפחות 42'' ולא 32''.
נכון שרוב מסכי ה LCD לא יתנו תמונה מדהימה עבור שידור רגיל ובדרך כלל מסכי פלזמה טובים יותר לשידורים טלויזה.
אבל אין יותר טוב מזוג העיניים שלך.
אני חושב שהיום מסכי פלזמה טובים ומסכי ה LCD האכותיים נותנים תמונה טובה יותר ממסך CRT רגיל - אבל שוב זה העיניים שלך שאמורים להחליט.

אם אתה מחפש חיזוקים לכך שלא כדי להחליף מסך - אז אל תחליף מסך, לא כל אחד חייב :)
 
יניב
אני לא מבין מאיפה אתה מביא את המידע שלך ל 3 מטר כבר מדבר על לפחות 42'' ולא 32''.
נכון שרוב מסכי ה LCD לא יתנו תמונה מדהימה עבור שידור רגיל ובדרך כלל מסכי פלזמה טובים יותר לשידורים טלויזה.
אבל אין יותר טוב מזוג העיניים שלך.
אני חושב שהיום מסכי פלזמה טובים ומסכי ה LCD האכותיים נותנים תמונה טובה יותר ממסך CRT רגיל - אבל שוב זה העיניים שלך שאמורים להחליט.

אם אתה מחפש חיזוקים לכך שלא כדי להחליף מסך - אז אל תחליף מסך, לא כל אחד חייב :)

סליחה, התכוונתי ל-2 מטר. אולי אפילו 2.5. אני צריך למדוד במדוייק...
אבל לעצם העניין... :)
אני ממש לא מחפש חיזוקים לא להחליף - להיפך, אני דווקא מאוד רוצה לקנות, אבל מפחד קצת מכל מה ששמעתי על האיכות הירודה של LCD בשידורים רגילים...
אז בוא נשאל ככה: אם התקציב שלך היה באיזור 4500/4000 ש"ח, מה היית קונה? LCD/פלסמה? או שזה מחיר נמוך מדי, וא"א למצוא בו דגם מספיק טוב שיתן תמונה איכותית לשידורים רגילים?
ואם תוכל לציין כמה דגמים ספציפים לטווח המחירים הזה - אני מאוד אודה לך!!

יניב.
 
נערך לאחרונה ב:
איזה CRT יש לך עכשיו?
 

משהו ממש ישן..

משהו ממש ישן..
לא רלוונטי...
 
התקציב כרגע לא מאפשר משהו נורמאלי (לטעמי), המתן עם הרכישה וכשתוכל לקנות פלאזמה של פנסוניק מינימום 37" לך על זה.
 
אם מדובר על טלוויזיה לחדר תלך על 32 לא צריך יותר. המרחק אצלי בחדר הוא כ-4 מטרים ואני הולך על 32 בגלל שאין מקום לטלוויזיה גדולה יותר(למרות שהחדר גדול) הסיפריה מפריעה אבל אני חושב שבכל מקרה לא הייתי הולך על יותר. לא צריך יותר מזה לחדר ואם התקציב הוא 4500 שקל לך על טלוויזית סוני kdlp3000e היא עולה באיזה מאה ש"ח יותר אבל שווה כל שקל.
בהצלחה!
 

התקציב כרגע לא מאפשר משהו נורמאלי (לטעמי), המתן עם הרכישה וכשתוכל לקנות פלאזמה של פנסוניק מינימום 37" לך על זה.

(Y)

.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור