מה עדיך לחיבור LCD לממיר YES HD?

  • פותח הנושא פותח הנושא itzikgr
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

itzikgr

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי טושיבה 42 אינץ דגם XV550 שכולל יצירת סקראט והתחמשתי גם בכבל סקראט איכותי = שאלתי לאנשי האתר היא איזה חיבור יהיה עדיף לממיר YES HD - האם ה-HDMI שהם מציעים או הסקראט?
 

אתה יכול לחבר גם במקביל.
עבור ערוצי HD, רק HDMI יעביר את האיכות המלאה.
 
ליאור, עבור מה כבל הסקראט יכול לשמש אותי עוד?

האם החיבור במקביל אפקטיבי בכלל? ואם אפשר בלעדיו למה מדגישים כמה חשובה יציאת סקראט?
 
אפקטיבי? תלוי בצרכים שלך, ומראה עיניים. תיאורטית, HDMI יעביר את האות הכי טוב - כבר יש לך ממיר HD, נצל אותו.
אם השאלה היא האם תראה שיפור בתמונה אם תחבר את הממיר במקביל, אז התשובה היא לא. רק חיבור אחד פעיל בכל רגע נתון.

IIRC - סקארט הוא חיבור שימושי יותר (לפחות בארץ), ואיכותי כמו קומפונט. יש ממירי HOT/ YES שתומכים סקארט, ולא קומפונט (נדיר עד לא קיים בארץ).
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור