מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

 

91DVIKU0VKL._UF1000,1000_QL80_.jpg
 
61MtEVv7d1L._UF1000,1000_QL80_.jpg
 

בתקליט

לאילו שמכירים ומוקרים את עבדולה איברהים :

 
 

איזה אלבום נהדר! לא הכרתי אותם עד היום…- תודה !
בבקשה גנאדי. את האמת גם אני הכרתי אותם לא כל כך מזמן ולגמרי במקרה,כשיצאו שני סינגלים של האלבום הזה ביוטיוב.;)
 

לפני כשבוע הלך לעולמו פיט סינפילד, הוגה הרעיון וממייסדי ,להקת KING CRINSON.
אלבום הקונספט הראשון שלהם, הפך לנכסי צאן וברזל של כל חובב פרוג-רוק,
R.I.P


5ne7cw9bzwpc1.jpeg
 
a3062807732_16.jpg




"Another beautiful album of deep, emotionally rich original music from this pianist and her trio. A master storyteller at the keys, Yamamoto is distinctive for her warm, introspective touch, moments of joyous expansion and tunes that suck you into fully-realized worlds."
–Forrest Dylan Bryant, KZSU
 

הזקן סן סאנס לא חלם, שריקוד המוות שלו יקבל פרשנות סימפו-מטאל כזאת מוצלחת בביצוע של אפיקה.פשוט טירוף חושים.:כל-הכבוד:
 
 

הזקן סן סאנס לא חלם, שריקוד המוות שלו יקבל פרשנות סימפו-מטאל כזאת מוצלחת בביצוע של אפיקה.פשוט טירוף חושים.:כל-הכבוד:
מנצח שם ראוי לציון:)

גם ווידאו עשוי למופת:
 

תמונות מצורפות

  • MENA.png
    MENA.png
    KB 195.2 · צפיות: 74
נערך לאחרונה ב:
הוידאו מהמם,אבל אין מה להשוות עם ביצוע חי בליווי תזמורת ומקהלה.;)
זה תמיד היה ויהיה נכון!
הוציאו עוד שיר נהדר, יש צפי שמחכה לנו אלבום מעולה...
Nightwish - down, Epica - rise....
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור