מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

הטריו הנורבגי, באלבום חדש. חג שמח-
0602465168792.jpg
 

R-5039937-1390310777-1016.jpg
 

סינגל מתוך אלבום חדש של dream theater היוצא לאור בתחילת 2025. לא מחדשים שום דבר אבל עדיין שומרים אל רמת ביצוע גבוהה.;)
 
אלבום חדש יצא לאחת מהלהקות האהובות עלי -
IMG_5261.jpeg
Swallow The Sun
 

סינגל מתוך אלבום חדש של dream theater היוצא לאור בתחילת 2025. לא מחדשים שום דבר אבל עדיין שומרים אל רמת ביצוע גבוהה.;)
לא מחליפים נוסחה מנצחת.
אגב אני חייב להגיד שאני לא פחות אוהב את האלבומים שמנגיני ניגן.
שזה בעיני דבר מוזר לאור הערצה שלי לפורטנוי.
 
.
חודש טוב.
בשורות טובות, בעה.
.
.
.
.
.
.
.
.
שבת שלום ומבורך.
.
 

תקליט חדש ומעולה ל- CURE בשם SONGS OF A LOST WORLD. מומלץ לשמוע ביום חורפי וגשום או אחרי חצות ... לכבוד הוצאתו נתנה הלהקה ב- BBC קונצרט של שלש שעות שכולל את כל שירי התקליט החדש ועוד שירים מוכרים אחרים שלהם.

 

קייל איסטווד, הבן של..הייתי בהופעה שלו כשביקר בארץ.
הביצוע בלייב המדהים הזה טוב ממה שמצאתי באלבומים.

 

.
קייל הזה, לא פראייר בכלל.
(אין כמו וואקינג, הא).
ניכר כי קיבל חינוך לעילא בבית, מבית היוצר של בירד.
.
 
 

קצת אנרגיה לסוף שבוע לאחר שבוע קשה ביותר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור