מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

 

71Om7p6PvpS._UF1000,1000_QL80_.jpg
 
 

 

ab67616d0000b273c247561f3f3b4fe5e2154a3a.jpg
 

 

לא באמת אוהב את זה אבל שילוב מוזר של הנעימה מג'יימס בונד עם פינק פלויד

 
לפתוח את השבוע עם אלבום נפלא , באלבום הזה עדיין Piotr Grudziński מנגן. (שנתים לפני שהוא נפתר מתסחיף ריאתי)
הנגינה המבריקה שלו מלאת הנשמה. RIVERSIDE לצערי לא מצאו לו מחליף ראוי.
גיטרת המיונז שלו :-) https://mayones.com/
הסתכלתי היום לראות האם יש signature שלו , משום מה הוא אפילו לא מופיע באתר היצרן.
אני חייב להגיד שממש התבעסתי !

Piotr Grudziński
 

לפתוח את השבוע עם אלבום נפלא , באלבום הזה עדיין Piotr Grudziński מנגן. (שנתים לפני שהוא נפתר מתסחיף ריאתי)
הנגינה המבריקה שלו מלאת הנשמה. RIVERSIDE לצערי לא מצאו לו מחליף ראוי.
גיטרת המיונז שלו :) https://mayones.com/
הסתכלתי היום לראות האם יש signature שלו , משום מה הוא אפילו לא מופיע באתר היצרן.
אני חייב להגיד שממש התבעסתי !

Piotr Grudziński
אכן, אחלה אלבום!
שמעתי בדיוק שבוע שעבר את כול האלבומים שלהם:)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור