מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

האלבום הרגיל מקבל מימד נוסף עם שילוב תזמורת בגירסת אבי רוד והתוצאה פשוט וואו.:כל-הכבוד:https://www.amazon.com/gp/product/B09R81H7GW/ref=ppx_yo_dt_b_asin_image_o01_s02?ie=UTF8&psc=1 https://tidal.com/browse/album/209199373
 

תגלית חדשה עבורי , עף לי השכל
סגנון על הקו בין פיזן לבין פרגרסיב רוק/מטאל


האלבום שני שלהם גם מצויין הוא פחות על הצד הפיזן
 

 

נערך לאחרונה ב:
 

 


cover.jpeg
 
 

תקליט חדש caligula's horse - מה עוד אפשר לבקש ביום סגרירי להרמת המצב רוח.
האזנה ראשונית ניכר בתקליט שהם העלו את הקצב עם הרבה יותר POWER מבעבר , גם קצת גיוון של גרולינג אבל סופר בקטנה (שזה מצויין)

זמין בטידל
 
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור