מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

 

 

האלבום של קלפטון מתקופת הסגרים בקורונה. אלבום מצוין והוא גם FLAC בטידאל.

מומלץ בחום.

 
 

יא חאללאוולאו איזה הרכב , כל פעם שאני מאזין לחברוה הזו אני מודה לאלוהים שזכיתי לחיות בתקופה שלהם.

 
יא חאללאוולאו איזה הרכב , כל פעם שאני מאזין לחברוה הזו אני מודה לאלוהים שזכיתי לחיות בתקופה שלהם.

הרכב מטורף, אין ספק :)
לא ש-dream היו זקוקים לשדרוג אבל זה שטוני לוין ה"stickman" בא גם לשחק - חבל"ז
 
אלבום חדש ומצויין ל-Graveyard - רוק אמריקאי עם סאונד סבנטיז (אבל מייד אין שבדיה ב2023 - לך תבין).
בלוזי, לעתים פסיכדלי, לעתים קצת אפל:
 

שבת שלום חברים יקרים.הפורום כמו כל עם ישראל מרכין את ראשו מול האבדות הבלתי נתפסות,אבל אסור לנו להיכנע לאויב המר והאכזר,שעומד מולנו. מהמלחמה הזאת אנחנו נצא מנצחים ומלוכדים יותר !!! השרשור הזה שרד את הקורונה והחזיק אותנו במשך כמעט ארבע שנים ואין שום סיבה שבעולם,שלא נמשיך לשתף כי זה התחביב שלנו !!! סימפוניה שניה של מאהלר בביצוע והקלטה מעולים: https://www.prestomusic.com/classical/products/7996926--mahler-symphony-no-2-resurrection#about https://www.allmusic.com/album/mahler-symphony-no-2-resurrection-mw0002164945
 

נערך לאחרונה ב:
 

הימים קשים , ממש אין לי חשק להאזין.
היום שמתי משהו בקטנה פרוג אינסטורמנטאלי.
 
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור