מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

משהו יחודיי הבוקר לקראת השנה החדשה עלינו לטובה
 
למי שאוהב את הג׳אנר אחלה אלבום מתחילת הקריירה שלהם.
IMG_9584.jpeg
 

 

 

תקליטור עם אלבום פרוג-מטאל אדיר של animals as leaders (לדעתי וטעמי הכי טוב שלהם).:כל-הכבוד: שתהיה לכולנו שנה טובה.שנת שלום,שנת בריאות,שנת אחווה והגשמת כל החלומות האודיופילים !!! :שתוי: https://sumerianrecords.com/products/animals-as-leaders-the-madness-of-many-cd https://tidal.com/browse/album/250755837

 

 

 

 

לא מצאתי לניק ישיר לאבום שאני מאזין לו , הוא משנת 2016 והשם שלו כמו השם של הלהקה.
אחלה אחלה של אלבום פרוג.




SE.JPG
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור