מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

RIP

 

 

 

 

יש לאואזיס שירים שפחות מפורסמים מהאחרים, אבל לדעתי עולים עליהם בכל פרמטר.

זה אחד מהטובים שבטובים שלהם.

שנדע ימים טובים.

 
תקליטור של להקה יוונית עם אלבום פסיכודלי פשוט אדיר !!! זהירות גורם להתמכרות קשה.;) https://www.amazon.com/-/he/Village...s+of+ioannina+city,music-intl-ship,198&sr=1-1 https://music.youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_lKy-vBLebLixERfYeqCDuPEc15fu_GvOI
 

 

 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור