מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

 

גירסה מיוחדת של הזמרת הנורווגית

 

קני דורהאם - אלבום מופת.
 


קני בורל וקולמן הוקינס - אלבום מצויין בסגנון בוסה נובה.
 
raw silk randy crawford - vinyl
total eclipse billy cobham - vinyl
 

תמונות מצורפות

  • raw silk randy crawford.jpg
    raw silk randy crawford.jpg
    KB 93 · צפיות: 104
  • billy cobham total eclipse.jpg
    billy cobham total eclipse.jpg
    KB 48.9 · צפיות: 119
נערך לאחרונה ב:
גמר חתימה טובה, וצום מועיל וקל ב"ה!
Screenshot_20221004-102346_YouTube.jpg
 

אלבום הכי טוב (לדעתי) של ענקית האוריינטל-מטאל האישראלית אורפנד לנד בהוצאת ספר מהודרת כולל תקליטור בונוס עם שיתופיי פעולה מעניינים עם החברים: https://www.disccenter.co.il/prod/4...d-messiahs-limited-edition-media-book-2cd-set https://tidal.com/browse/album/82257223 https://tidal.com/browse/album/73635205
גמר חתימה טובה וצום קל חברים !!!:לב:
ענק! כול הכבוד!
גמר חתימה טובה!
 
ענק! כול הכבוד!
גמר חתימה טובה!
תודה גנאדי.(ורד)גמר חתימה טובה לכל עם ישראל !!! :לב:
 

המיסה "הגדולה" של מוצארט בביצוע והקלטה אדירים (הכי טובים לדעתי בפער גדול).המלצה חמה לכל אוהביי הקלאסית. :אצבע מורמת https://www.prestomusic.com/classical/products/8188504--mozart-mass-in-c-minor-k427-great https://tidal.com/browse/album/68281179 חג סוכות שמח.:שתוי:
אני לגמרי במחנה המעריצים של סוזוקי, כולל ברקוויאם של מוצארט, אבל ספציפית את המיסה אני לא אוהב איתו. היא מבוצעת ממש בסגנון טרום-HIP, עם המון כובד ופאתוס, ואת הסופראנו, Carolyn Sampson, כבר שמעתי בימים טובים יותר. כאן הקול נשמע לי אפור, כמו שאר הפרק הראשון.

יש ביצועים שאני מעדיף בהרבה, למשל בניצוח Louis Langrée, עם הסולניות Natalie Dessay ו-Véronique Gens, או גארדינר עם Sylvia McNair, גם McCreesh לא רע, והוגווד.

את ה-Exultate Jubilate פחות או יותר אין טעם להקליט כשיש את Emma Kirkby
 

נערך לאחרונה ב:
היי עמיר. הביצוע היחידי,שיכול להתחרות עם הביצוע של סוזוקי,הוא ביצוע של Louis Langrée הבאמת מרשים,אבל קצת פחות לטעמי וגם לא ניתן להשיג בתקליטור,שזה המקור היחיד אצלי. כל יתר הביצועים,שציינת פשוט לא שם(לדעתי וטעמי).
 
נערך לאחרונה ב:
היי עמיר. הביצוע היחידי,שיכול להתחרות עם הביצוע של סוזוקי,הוא ביצוע של Louis Langrée הבאמת מרשים,אבל קצת פחות לטעמי וגם לא ניתן להשיג בתקליטור,שזה המקור היחיד אצלי. כל יתר הביצועים,שציינת פשוט לא שם(לדעתי וטעמי).
כאמור, את הסוזוקי הספציפי הזה אני לא אוהב, לכשעצמו, כך שמבחינתי אין טעם בהשוואות מולו.
למעשה, אין ביצועים/הקלטות שאני ממש אוהב של המיסה הזו. אלה שמניתי הם הרע במיעוטו.
כל זה לדעתי ולטעמי, כאמור :)

עם זאת, אפשר בהחלט להשיג את ה-Langrée, ב-Discogs, ואולי קצת יותר ביוקר במקורות אחרים, לא בדקתי לעומק.
 
אלבום פרוגרסיב רוק מצויין: https://tidal.com/browse/album/64425386
 

Phideaux
סוג של רוק פרוג חביב לאוהבי הג'אנר.
מתוך האלבום Doomsday afternoon

 
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור