מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

 

 

 

E826BFAC-840D-4872-9331-E0345F02D4D3.jpeg
ביצוע אדיר
 
סימפוניה שישית "הטרגית" של מאהלר בביצוע והקלטה מצויינים: https://www.prestomusic.com/classical/products/9252774--mahler-symphony-no-6#about https://tidal.com/browse/album/197388355
 

שבת קלילה
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_2022-10-01-13-54-48-59_c778df00daf5a27ae04c91e7d4d4a710.jpg
    Screenshot_2022-10-01-13-54-48-59_c778df00daf5a27ae04c91e7d4d4a710.jpg
    KB 118 · צפיות: 98
 

 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור