מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך


פט מתיני מבצע שיר של סימון וגרפונקל - The Sound of Silence
 
הרביעיות לפסנתר של מוצארט בביצוע והקלטה יוצאים מן הכלל: https://www.prestomusic.com/classical/products/8468126--mozart-piano-quartets#about https://tidal.com/browse/album/93008156
 

 

 

 

ארבעת הקונצרטוים לפסנתר של רחמנינוב בביצוע והקלטה מעולים: https://www.prestomusic.com/classic...ertos-nos-1-4-rhapsody-on-a-theme-of-paganini https://tidal.com/browse/album/221733741 https://tidal.com/browse/album/210424875
 

 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור