מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Bear Ghost הוא הרכב שקשה מאוד להגדיר - גלאם, פרוגי, גרובי קופצני ורב שכבתי (נו ניסיתי...)
הם קוראים לזה adventure rock
פשוט נהדר הם ניפלאים תודה על השיתוף :בעד:
 

 

 

43898273-3800-4DA8-9ED0-5FF6298192B5.jpeg
מוזיקת פופ של המאה ה19 לשישי בבוקר. הקונצרטו לפסנתר של מנדלסון. ביצוע והקלטה טובים.
 
צפה בקובץ המצורף 59534מוזיקת פופ של המאה ה19 לשישי בבוקר. הקונצרטו לפסנתר של מנדלסון. ביצוע והקלטה טובים.
הפסנתרן הצעיר הזה אכן ממש כישרוני ויש כבר באמתחתו כמה דיסקים טובים, כולל במיוחד האטיודים של שופן.

עם זאת, ברצוני להזכיר [צעיר?] כשרוני אחר, שלא ידעתי על קיומו, ושהתבלט במידה יוצאת דופן בשתי השוואות עיוורות שונות, אחת של הקונצ'רטו הראשון של מנדלסון ואחת של השני. הוא היה בן 38 בעת ההקלטה, עם Riccardo Chailly מנצח על Gewandhausorchester Leipzig, התזמורת שמנדלסון עצמו היה המנהל המוזיקלי המפורסם ביותר שלה, מ-1835 עד מותו ב-1847.

מדובר ב-Saleem Ashkar, שנולד ב-1976 בנצרת, ערבי נוצרי, וההקלטות המצויינות הן של Decca.
index.jpg
 

1BCBEB73-99F9-4A77-8D4F-3824CBC11B6D.jpeg

הפסנתרן הצעיר הזה אכן ממש כישרוני ויש כבר באמתחתו כמה דיסקים טובים, כולל במיוחד האטיודים של שופן.

עם זאת, ברצוני להזכיר [צעיר?] כשרוני אחר, שלא ידעתי על קיומו, ושהתבלט במידה יוצאת דופן בשתי השוואות עיוורות שונות, אחת של הקונצ'רטו הראשון של מנדלסון ואחת של השני. הוא היה בן 38 בעת ההקלטה, עם Riccardo Chailly מנצח על Gewandhausorchester Leipzig, התזמורת שמנדלסון עצמו היה המנהל המוזיקלי המפורסם ביותר שלה, מ-1835 עד מותו ב-1847.

מדובר ב-Saleem Ashkar, שנולד ב-1976 בנצרת, ערבי נוצרי, וההקלטות המצויינות הן של Decca.
צפה בקובץ המצורף 59535
תודה רבה עמיר על ההמלצה!
(דרך אגב הפסנתרן הצעיר מהפוסט שלי הוציא בשנה שעברה אלבום מצויין של הנוקטורנו של שופן).
 
  • Like
Reactions: AK1
מהמשלוח האחרון מ europadisc,שהגיע השבוע קלאסיקה בת זמנינו בביצוע מרגש והקלטה מצויינת.ממש מומלץ.:אצבע מורמת https://www.prestomusic.com/classic...ricone-cinema-suites-for-violin-and-orchestra https://tidal.com/browse/album/203741378
 

דרך אגב, Jan Lisiecki הוא קנדי ממוצא פולני, ולא הוגים את שמו כפי שזה נראה, בטח לא באנגלית, אלא Yan Li-shetz-ki.
אפשר לשמוע אותו הוגה את שמו ב-18:30 בסירטון שיכול להיות מעניין לצפות בו, אם כי אני נשברתי בסביבות הזמן האמור.

 
דרך אגב, Jan Lisiecki הוא קנדי ממוצא פולני, ולא הוגים את שמו כפי שזה נראה, בטח לא באנגלית, אלא Yan Li-shetz-ki.
אפשר לשמוע אותו הוגה את שמו ב-18:30 בסירטון שיכול להיות מעניין לצפות בו, אם כי אני נשברתי בסביבות הזמן האמור.

פולני זה בנשמה :D
 
פולני זה בנשמה :D
בסירטון הוא מכחיש את הקשר בין הלאום לביצוע מוזיקה, וטוען שיש מבצעי שופן מצוינים שאינם פולנים
 

בילדות שלי התנגנו בבית שירים עבריים. אחד הדברים שאני מאד אוהב זה ביצועים חדשים לשירים האלו

 

תמונות מצורפות

  • PNG image.png
    PNG image.png
    KB 339.8 · צפיות: 109
מתוך האלבום החדש,שיצא בקרוב גירסת כיסוי יפייפיה לשיר אלמותי של פול סיימון.
 
פולני זה בנשמה :D
פולניה זה יותר עמוק בנשמה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור