מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

 

בלוז לנפש..
 

 

 

הרביעיות המופלאות לכלי הקשת של שוברט בביצוע והקלטה לפנתאון. מומלץ בחום.:אצבע מורמת https://www.prestomusic.com/classical/products/7963444--schubert-death-and-the-maiden-quartettsatz https://tidal.com/browse/album/47076548
 

לרביעיית "המוות והעלמה" היו כמה הקלטות מופת במשך השנים.

אני זוכר את הפעם הראשונה ששמעתי את הביצוע של רביעיית ג'וליארד (Juilliard) ב-RCA Living Stereo (לא לבלבל עם ההקלטה המאוחרת יותר שלהם בקולומביה/סוני) -- היו לי כמה השגות קטנות לגבי הפרק הראשון, אבל הפרק השני סתם לי את הפה -- והצניח את הלסת. כזה ריכוז עוצר נשימה!!

הפעם הבאה שממש הופתעתי הייתה בשנות ה-90, כשהופיע הביצוע של רביעיית אמרסון (Emerson) -- כל כך הרבה אנרגיה מרוכזת ומושחזת!! במקור זה היה בדיסק עם רביעה של בטהובן, ובהמשך יצא בשלישיית דיסקים עם שאר הרביעיות האחרונות של שוברט וחמישיית המיתרים המיוחדת שלו, בצירוף לאמרסונים של לא פחות מאשר רוסטרופוביץ'.

מאז היו עוד כמה הקלטות מיוחדות, כולל רביעיית מוזאיק (Quatuor Mosaïques) בכלי תקופה, אבל נראה שאת "המוות והעלמה" איתם, בלייבל בלתי מוכר (Laborie Records), קשה להשיג כרגע.
 
נערך לאחרונה ב:
מסדרת האנפלאגד הנהדרת של MTV
אלבום נהדר להעיר איתו את הילדים בשבת:שתוי:
0BC2BB54-225F-4ADF-A2CD-41DB54B3AEE9.jpeg
 
מת על הסדרת האנפלאגגד, בדיוק הקשבתי לשנים האהובם עליי.

NIRUN.png
AIC.jpg


גיליתי שגם מטאלקה הופיו אנפלאגגד, אך לצערי לא הוציאו את האלבום:(
 

 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור