מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רפואה שלמה והנאה מהתקליטור
 
Check out this album on TIDAL: "Passing Ships" by Andrew Hill https://tidal.com/album/103807956
הדואר בא אתמול מאמזון והביא לי 2 תקליטים נהדרים מ blue noteהראשון של אנדרו היל. ג'אז מיוחד, מעניין מרתק, תקליט כפול שיש לו רק 3 צדדים, לא ראיתי אף פעם.
התקליט השני קלאסיקאת הגאז מהגדולות שיש שבה מיילס דיוויס ו ארט בליקי הם "רק" נגנים וקנון בול אלדרלי המובי
ל
Check out this album on TIDAL: "Somethin' Else" by Cannonball Adderley https://tidal.com/album/79414931
 
תודה רבה לכם חברים,-זה ממש מחמם את הלב.:לב: האמת המחלה פחות מפחידה ממה שחשבתי,כנירא בזכות שלוש מנות חיסון,אבל בכל זאת צריך להיות זהיר.;)
 

תודה רבה לכם חברים,-זה ממש מחמם את הלב.:לב: האמת המחלה פחות מפחידה ממה שחשבתי,כנירא בזכות שלוש מנות חיסון,אבל בכל זאת צריך להיות זהיר.;)
קודם כל תהיה בריא . וגם תתחדש על הקנייה :בעד:
 
 

 

 

 

1.jpg
 
nightwish
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור