מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

 

 

3.jpg
 
מכירים את ההופעות המשותפות של Joe Bonamassa ו-Beth Hart?הגיטריסטית והזמרת הפינית Erja Lyytinen (הוגים אֶרְיָה לוּטִינֵן) היא (סוג של) ג'ו ובת' באדם אחד:

el.JPG
 
 

 

 

הוא משלנו עוזי נוי

 

ביום חמישי אספתי את החבילה מפרסטו ואתמול לצערי נמצאתי חיובי לקורונה,ככה שביומים הקרובים יהיה לי הרבה זמן לשמוע מוסיקה;)וזה אחד התקליטורים,שקניתי של הקונטאר-טנור של מוסיקת בארוק המוביל בעולם נכון להים (לדעתי כמובן) בביצוע והקלטה מהממים. המלצה חמה לכל אוהביי הסיגנון.:אצבע מורמת https://www.prestomusic.com/classical/products/8933522--anima-aeterna https://tidal.com/browse/album/190541233
 
ביום חמישי אספתי את החבילה מפרסטו ואתמול לצערי נמצאתי חיובי לקורונה,ככה שביומים הקרובים יהיה לי הרבה זמן לשמוע מוסיקה;)וזה אחד התקליטורים,שקניתי של הקונטאר-טנור של מוסיקת בארוק המוביל בעולם נכון להים (לדעתי כמובן) בביצוע והקלטה מהממים. המלצה חמה לכל אוהביי הסיגנון.:אצבע מורמת https://www.prestomusic.com/classical/products/8933522--anima-aeterna https://tidal.com/browse/album/190541233
תהייה בריא ASAP or sooner!!! CARE
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור