מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

 

 

נערך לאחרונה ב:
3.jpg
7.jpg
 
שיר שנולד כהברקה.
קארל ראה שבנו מאתיו צמוד למרקע יותר מדי
הוא שאל אותו מה הוא רואה
והילד דיקלם את סדרות הטלויזיה האהובות עליו.(וגם עלינו). קארל חיבר לחן למילים והתוצאה-להיט אדיר משנות ה80.
 
 

 

 

 

חברים תפרסמו משהו בבקשה

 
Fabrizio de andre יש לי תחושה שאריק איינשטיין ז"ל הכיר אותו וקצת כיוון לכיוונו ( חלילה מלומר חיקה.....) התקליט האחרון שלו anima salve
16438145407408636561343008309064.jpg
( היה) אומן נדיר .
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור