מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שמעו הבחור עושה אחלה מוזיקה

 
Siena Root עושים הארד רוק עם טוויסט, מערבבים פרוג מהסבנטיז עם פסיכדליה מהסיקסטיז ורוק דרומי. מגיעים משבדיה.
sr.jpg

דוגמית:
 

The Revivallists - לא מת הרוק האמריקאי, במיטבם בלייב כיאה למי שצמח בניו אורלינס
 
שיר חסידי למהדרין...
 
קצת הומור אף פעם לא מזיק...
 

 


1641717589118.png
 

1641717714116.png
 

1641717760505.png
 

פשוט ניפלא נירו תודה בבקשה עוד קטעים טובים
 

כן,מזכיר את ה doors
 
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור