לגמריי - נהנתיביצוע נחמד
וואלה ציון, לפני כניסת שבת, שישי צהריים מאוחרות, זה בא בולפשוט נוסטלגיה ...

לכל אוהביי קלאסית ממליץ בחום על תקליטור מהמם ביופיו:https://www.prestomusic.com/classical/products/8617200--romance-the-piano-music-of-clara-schumann https://tidal.com/browse/album/112294245