מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

להרגיש את עצמך לשעה מלך אנגליה.:)https://www.prestomusic.com/classical/products/8019851--alison-balsom-sound-the-trumpet https://tidal.com/browse/album/68733421
640x640.jpg
 

White Lies
Friends
2016

הרכב אינדי רוק המושפע מאייטיז אבל עם נגיעות מהאלפיים, זה כמו לקחת את אקו והבנימן יחד עם הקילרז, ואינטרפול עם טירז פור פירז, וגם ג'וי דויז'ון , לערבב יחד עם מעט ארקייד פייר
בקיצור, הכל מהכל עם הפקה טובה גיטרות וסינטי כמו שצריך וזמר עם קול פגז

מי שגדל על האייטיז - הנאה מובטחת

white.jpg
 

תמונות מצורפות

  • white.jpg
    white.jpg
    KB 9.9 · צפיות: 271
בלוז יפה של להקה גרמנית נהדרת
F2493BC4-B007-4830-A510-3A7B81638CBA.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • F2493BC4-B007-4830-A510-3A7B81638CBA.jpeg
    F2493BC4-B007-4830-A510-3A7B81638CBA.jpeg
    KB 618.8 · צפיות: 218
 

White Lies
Friends
2016

הרכב אינדי רוק המושפע מאייטיז אבל עם נגיעות מהאלפיים, זה כמו לקחת את אקו והבנימן יחד עם הקילרז, ואינטרפול עם טירז פור פירז, וגם ג'וי דויז'ון , לערבב יחד עם מעט ארקייד פייר
בקיצור, הכל מהכל עם הפקה טובה גיטרות וסינטי כמו שצריך וזמר עם קול פגז

מי שגדל על האייטיז - הנאה מובטחת

צפה בקובץ המצורף 56588
Merci beaucoup
אשכרה טסו לי מתחת לראדאר...
ברוח הזו, עוד להקה שמסתובבת בשטח כבר מסוף האייטיז ומשום מה קל לפספס - Thunder: הארד-רוק/לייט-מטאל/גלאם (גם אותם קצת קשה לחייב לז'אנר)
upload_2021-11-20_11-27-4.png

זה אלבום טרי טרי מ2021 והוא אחלה, ממליץ גם לזפזפ על ה- top tracks בשביל לקבל מושג.
 

תמונות מצורפות

  • upload_2021-11-20_11-27-4.png
    upload_2021-11-20_11-27-4.png
    KB 283.8 · צפיות: 210
Untitled.jpg
Untitled.jpg
The Raconteurs - לא רק בגלל Jack White...
upload_2021-11-20_12-0-39.png


ומשם זה מתגלגל מעצמו ל-The Dead Weather - עדיין לג'יט להגיד סופרגרופ?
upload_2021-11-20_12-0-39.png
Untitled.jpg
 

תמונות מצורפות

  • upload_2021-11-20_12-0-39.png
    upload_2021-11-20_12-0-39.png
    KB 137.2 · צפיות: 263
  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    KB 20.8 · צפיות: 242
נערך לאחרונה ב:
https://tidal.com/album/3109307
פסקול הסרט until the end of the world
ווים וונדרס
דיפש מוד, קוסטלו, r.e.m, talking heads ועוד
משובח, יש גם בויניל
תבלו
(בטידל חסרים קטעים, נסו בסידי או משהו)
 
כמעט כל דיסק של צ'ט בייקר החצוצרן (וביל אוונס הפסנתרן) הוא פגז קומפוט.
צט לדעתי מוערך בחסר. במקרה שלו לטעמי זו "גזענות" הפוכה, אם היה שחור היה מועלה על נס. מספר אחד לטעמי, בין אם הוא יודע לנשוף הכי חזק או לא- המסר שלו מהדהד תמיד.
. שמח שאהבת.
 
 

אתמול היו 2 פיגועים ביום אחד.

בדרך חזרה הביתה שמעתי את השיר על אריה רגב, הקצין מהצנחנים שאהב תפוחים ונהרג בבקעה.

רפול אמר שזה הביצוע הטוב ביותר שנעשה בעברית.


להרחבה על השיר, כולל תגובות של המשפחה:

https://www.facebook.com/1042050974/posts/10222954495464502/?d=n
 

אתמול היו 2 פיגועים ביום אחד.

בדרך חזרה הביתה שמעתי את השיר על אריה רגב, הקצין מהצנחנים שאהב תפוחים ונהרג בבקעה.

רפול אמר שזה הביצוע הטוב ביותר שנעשה בעברית.


להרחבה על השיר, כולל תגובות של המשפחה:

https://www.facebook.com/1042050974/posts/10222954495464502/?d=n


מרגש. אריק רגב היה שכן שלנו בשיכון הצנחנים ברמת גן, הייתי צעיר מכדי לזכור אותו אבל הסיפורים עליו ועל נפילתו ליוו את ילדותי.
 
 

מרגש. אריק רגב היה שכן שלנו בשיכון הצנחנים ברמת גן, הייתי צעיר מכדי לזכור אותו אבל הסיפורים עליו ועל נפילתו ליוו את ילדותי.
פיקוד מרכז היו אדירים, רוחמה רז, דורית ראובני, לחנים של אמריליו, שירים נצחיים.
זמין גם בטידל
https://tidal.com/album/187831647

כמו שנכתב, השיר נצחי. הקולות והעיבוד פשוט אדירים, במיוחד מדקה 02:00.

כירושלמי שלמד בתיכון רנה קסין שצמוד לגבעת התחמושת, חטיבת הצנחנים היו גם חלק בלתי נפרד מחיינו עד הגיוס.

עד היום אני מתרגש לשמוע את השירים האלו, שהתנגנו בלי הרף בילדותי.
 
יצא רוברט פלאנט חדש עם אליסון קראוס. איחוד אחרי האלבום המשותף מ-2007 שזכה בגראמי. נשמע ממש טוב!
upload_2021-11-23_10-26-4.png
 

תמונות מצורפות

  • upload_2021-11-23_10-26-4.png
    upload_2021-11-23_10-26-4.png
    KB 699 · צפיות: 192
כמו שנכתב, השיר נצחי. הקולות והעיבוד פשוט אדירים, במיוחד מדקה 02:00.

כירושלמי שלמד בתיכון רנה קסין שצמוד לגבעת התחמושת, חטיבת הצנחנים היו גם חלק בלתי נפרד מחיינו עד הגיוס.

עד היום אני מתרגש לשמוע את השירים האלו, שהתנגנו בלי הרף בילדותי.
מאחורי בית הספר רנה קסין היתה ספריה, המדרגות לספריה הובילו לגבעת התחמושת ושם, על המדרגות היינו יושבים…
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור