מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

https://www.prestomusic.com/classic...ZK8CYF0N*MTYzMzM2NDU4Mi4xLjAuMTYzMzM2NDU4Mi4w
eyJidWNrZXQiOiJwcmVzdG8tY292ZXItaW1hZ2VzIiwia2V5IjoiODEyOTY1OC4xLmpwZyIsImVkaXRzIjp7InJlc2l6ZSI6eyJ3aWR0aCI6MzAwfSwianBlZyI6eyJxdWFsaXR5Ijo2NX0sInRvRm9ybWF0IjoianBlZyJ9LCJ0aW1lc3RhbXAiOjE0MzU3NjEyMzN9
 
Various - Bad Education soundtrack
2004

פסקול מנצח לסרטו של פדרו אלמודובר "חינוך רע"
אלברטו איגלסיאס המלחין כמעט קבוע של סרטי אלמודובר, חוויה

bad.jpg
 

תמונות מצורפות

  • bad.jpg
    bad.jpg
    KB 66.3 · צפיות: 300
 

 


יש לי הדיסק הנ"ל (לא כל השירים יפים), אבל מצד שני הוא מקבל את המלצת אמזון:

Screenshot_20211006_230308_com.android.chrome.jpg


הקטע היפה הוא Nature Boy:


 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_20211006_230308_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20211006_230308_com.android.chrome.jpg
    KB 81.5 · צפיות: 255
30 שנים ל-Nevermind.

שיר הסגירה של אלבום המופת שכיכב גם באנפלאגד:

 
Screenshot_20211006_231840_com.android.chrome.jpg

אבישי (1) חגג יום הולדת חמישים רק בתקליט :בכי: ולא בתקליטור. מת לקנות את זה בדיסק.
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_20211006_231840_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20211006_231840_com.android.chrome.jpg
    KB 49.6 · צפיות: 249
יש לי הדיסק הנ"ל (לא כל השירים יפים), אבל מצד שני הוא מקבל את המלצת אמזון:
לטעמי יש שם דווקא הרבה שירים יפים, לדוגמא morenika מבוצע מאוד יפה ועוד כמה טובים,אבל זה באמת סגנון מסוים.
בכללי אני מאוד אוהב את השילוב של התזמור הסימפוני עם הטריו של כהן זה מרגיש סימפוני אבל עם הרבה מקום לגרוב של הטריו.
 

נערך לאחרונה ב:
 

לטעמי יש שם דווקא הרבה שירים יפים, לדוגמא morenika מבוצע מאוד יפה ועוד כמה טובים,אבל זה באמת סגנון מסוים.
בכללי אני מאוד אוהב את השילוב של התזמור הסימפוני עם הטריו של כהן זה מרגיש סימפוני אבל עם הרבה מקום לגרוב של הטריו.

צריך להבהיר קיימים 2 אבישי כהן, שניהם נגני ג'אז:

1). אבישי כהן מוזיקאי ג'אז, נגן קונטרבס, גיטרה בס, זמר ומלחין ישראלי, בעל 16 אלבומים וקריירה בינלאומית.

220px-Avishai_Cohen.jpg

2). אבישי כהן אף מוזיקאי ג'אז צעיר יותר, חצוצרן ישראלי בעל קריירה בינלאומית.

2548344302.jpg
 

תמונות מצורפות

  • 220px-Avishai_Cohen.jpg
    220px-Avishai_Cohen.jpg
    KB 21.3 · צפיות: 232
  • 2548344302.jpg
    2548344302.jpg
    KB 120.2 · צפיות: 226
image.jpg
 

תמונות מצורפות

  • image.jpg
    image.jpg
    KB 76.3 · צפיות: 227
At the Pershing: But Not for Me הוא אלבום ג'אז בהופעה חיה משנת 1958, של הפסנתרן אחמד ג'מאל.
על פי הז'קט המופיע באלבום, הקלטות נעשו בטרקלין של מלון פרשינג בשיקגו. כל הסט שהושמע באותו לילה, ממנו הוקלט אחר כך האלבום.
דיסק משובח אומרים שהטוב ביותר של ג'מאל, אני באופן אישי חולה על הופעות חיות, שומע כרגע ברמקולים שבמחשב עד שיגיעו שלי.

IMG_20211008_080009.jpg


 

תמונות מצורפות

  • IMG_20211008_080009.jpg
    IMG_20211008_080009.jpg
    KB 160.1 · צפיות: 218

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור