מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מניח שאין צורך להציג את אלן פרסונס הצדיק ופועלו ובכל זאת, דומה שרבים מפספסים את האלבום הראשון והשונה של הפרויקטור - Tales of mystery and imagination, בהשראת קובץ הסיפורים האלמותי באותו השם של אדגר אלן פו.
הסאונד שונה והכל מחוספס משמעותית בהשוואה לאלבומים שבאו אחריו. מי שקרא את הסיפורים בכלל מקבל צמרמורת...
upload_2021-10-1_11-49-32.png
 

תמונות מצורפות

  • upload_2021-10-1_11-49-32.png
    upload_2021-10-1_11-49-32.png
    KB 153.9 · צפיות: 306
סיפור מהסרטים על אלן פרסונס.
עשיתי בבייביסיטר לפני כמעט 40 שנים, אצל רופא אנגלי, שגר מול בית ההורי. כשהוא חזר, שאלתי אותו מה התקליט הזה עושה אצלך? הוא אמר לי שאלן פרסונס הוא חבר ילדות שלו באנגליה, הוא נתן לו לשמוע ולומר לו מה דעתו? כמעט התעלפתי.
 
Belly - Sweet Ride the best of
2002

belly.jpg
 

תמונות מצורפות

  • belly.jpg
    belly.jpg
    KB 5.1 · צפיות: 269
Groove Armada - Goodbye Country (Hello Nightclub)
2001

הצמד הבריטי האוס טכנו דאנס טריפ הופ ומה לא?

groove.jpg
 

תמונות מצורפות

  • groove.jpg
    groove.jpg
    KB 11.8 · צפיות: 265
Colourbox - Best of 82-87
2001

מהרכבי הדאנס סאמפלינג המיוחדים באייטיז, בלייבל 4AD
אוסף סינגלים מהנה במיוחד לאוהבי הז'אנר

mars.jpg
 

תמונות מצורפות

  • mars.jpg
    mars.jpg
    KB 4.4 · צפיות: 269
 

Shuggie Otis
Inspiration Information
2001

הוצאתה מחודשת לאלבום שיצא במקור ב74, סול מהדור שלא יחזור

otis.jpg
 

תמונות מצורפות

  • otis.jpg
    otis.jpg
    KB 9.2 · צפיות: 235
 

כבר בהתחלה Toccata and fugue in d minor bwv 565
לא מצאתי אלבום
 

folder.jpg
folder.jpg
 

תמונות מצורפות

  • folder.jpg
    folder.jpg
    KB 122.1 · צפיות: 209
אלבום הופעה חדש לזכר וולטר בקר זצ"ל ....
 
26 שנים לאלבום הרוק הטוב ביותר של שנות ה-90 ואחד הטובים שיצאו מבריטניה.

כל שיר בו הוא מאסטרפיס.

אגב, אותו אלבום התחיל את ה-loudness war.

 

26 שנים לאלבום הרוק הטוב ביותר של שנות ה-90 ואחד הטובים שיצאו מבריטניה.

כל שיר בו הוא מאסטרפיס.

אגב, אותו אלבום התחיל את ה-loudness war.


אכן אלבום מופתי שעיצב ללא ספק עידן ברוק הבריטי ובעקבותיו שלל להקות שרכבו על הגל שאואסיס יצרו

אני אישית לא אהבתי את מערכת היחסים העכורה/ליכלולכים של האחים גאלגר, אמת או תרגיל יחצני מבריק?
כנראה אף פעם לא נדע
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור