מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך


אלבום מוזיקלי של שני אמריקאים ג'רי מאליגן (1927 - 1996) ובן וובסטר (1909 - 1973), שיצא ב-1959. האלבום מתואר כמשמעותי ביותר ביצירתו של ג'רי מוליגן, בשיתוף עם דמות ג'אז אגדית אחרת בן וובסטר.

באלבום אנו שומעים מצד אחד, את הסקסופון הבריטוני הקליל והאוורירי של ג'רי מולגן מייצג את ה"קריר" ומצד שני, פוגש את הסקסופון טנור השבור והסדוק של בן וובסטר, שהוא התגלמות של הצליל החם "מאוד".

האלבום יצא מחדש על ידי הלייבל פעמים רבות (כמו גם על ידי Mobile Fidelity), לפני שיצא מחדש במהדורה מורחבת בשם Gerry Mulligan Meets Ben Webster (Complete) מאת Verve, בשנת 1997.


זוהי דוגמה מצוינת לדעתי, לאופן שבו שני נגנים לכאורה שונים מזה יכולים להופיע ביחד בצורה מעולה ביחד. אחד הדיסקים שאני אוהב...

כיף לקרוא מה קורה מאחורי הדיסק. תודה :-)
 
atom.jpg
 

תמונות מצורפות

  • atom.jpg
    atom.jpg
    KB 9.3 · צפיות: 293
Talking Heads
True Stories
1986

אלבום מטורף של הגאון דיוויד ביירן

צפה בקובץ המצורף 55361
 

todo sobre mi madre

פסקול נוסף של אלברטו איגלסיאס לסרט של אלמודובר - מושלם מסתורי ומעניין

todo.jpg
 

תמונות מצורפות

  • todo.jpg
    todo.jpg
    KB 11.7 · צפיות: 336
Interpol
Our Love to Admire
2007

רוק בועט כמו שצריך

inter.jpg
 

תמונות מצורפות

  • inter.jpg
    inter.jpg
    KB 11.9 · צפיות: 270
image.jpg
 

תמונות מצורפות

  • image.jpg
    image.jpg
    KB 110.4 · צפיות: 262
The The
Dusk
1993

אלבום מושלם של היוצר מאט ג'ונסון, על הגיטרות עוד מאסטר ג'וני מאר (הסמית'ס)

dusk.jpg
 

תמונות מצורפות

  • dusk.jpg
    dusk.jpg
    KB 96.9 · צפיות: 256
1E720AD0-B314-4053-87ED-63DF4B641F3F.png
 

תמונות מצורפות

  • 1E720AD0-B314-4053-87ED-63DF4B641F3F.png
    1E720AD0-B314-4053-87ED-63DF4B641F3F.png
    KB 137.5 · צפיות: 239
1AC1BD48-B27E-40E3-B9AC-468F5ED1C9A6.png
 

תמונות מצורפות

  • 1AC1BD48-B27E-40E3-B9AC-468F5ED1C9A6.png
    1AC1BD48-B27E-40E3-B9AC-468F5ED1C9A6.png
    KB 304.7 · צפיות: 297
ריקודים סימפוניים של רחמנינוב, לשני פסנתרים. הרצועה הראשונה (מס' 4 באלבום) Non Allegro מצוינת וגם היתר בהחלט.

ולפני זה הקונצ'רטו השני, בביצוע והקלטה מעולים. סבתי הרוסיה זצ"ל היתה היחידה שהכרתי שהעדיפה אותו על הקונצ'רטו השלישי שלו, האיקוני. הסוף/המשך שלו גובל בקיטש, אבל הפתיחה שלו, בווליום גבוה ומזגן, ווואו.

RvV35Ne.png
 
image.jpg
 

תמונות מצורפות

  • image.jpg
    image.jpg
    KB 185.2 · צפיות: 220
The Cure
Seventeen Seconds
1980

אחד מהאלבומים שהיו מאבות המזון של הגל החדש בתחילת ה80

17.jpg
 

תמונות מצורפות

  • 17.jpg
    17.jpg
    KB 4.4 · צפיות: 203
jazz at the pawnshop 2
 

תמונות מצורפות

  • 7F3CB0E7-B9B5-4529-AF24-E37E8FE85A29.jpeg
    7F3CB0E7-B9B5-4529-AF24-E37E8FE85A29.jpeg
    KB 25.5 · צפיות: 117

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור