אוהד11
צוות האתר
- הודעות
- 543
- מעורבות
- 250
- נקודות
- 63
יצא לי לעבוד תקופה בניגריה, הניגרים מתים עליו (אני פחות) בכל מקרה, הוא היה מקליט בלגוס באולפן של ג׳ינג׳ר בייקר שהתמזל מזלי לבקר בו. לגוס בכלל מקום שקשה להסביר אף אחד בחיים לא יאמין לך לסיפורים מניגריה או מלגוס בפרט חוץ ממי שהיה ויודע שהמקום פסיכי וההיגיון שם מוסבר אחרת…
30 שנים לאחד האלבומים הטובים בהיסטוריה ולתחילתו של העשור הטוב ביותר בתולדות המוסיקה.
רק לא רימסטר. הם ישמידו את פיסת האומנות הזו בדחיסה אגרסיבית של הצליל.מצפה מהם שתוציאו בקרוב את רמסטר של אלבום השחור והכי הכי שלהם![]()
נו... לך תידערק לא רימסטר. הם ישמידו את פיסת האומנות הזו בדחיסה אגרסיבית של הצליל.
נתתי ״לייק״ לא לדיסק...
לא אני נתתי לך את הלייק…נתתי ״לייק״ לא לדיסק...![]()