מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

האוסף היה פעם ביוטיוב וירד - נמצא באתר רוסי וב - soundcloud

https://soundcloud.com/motegaeub/magic-slim-slow-blues-mix
 

various artists - for the masses

אלבום מחווה לדפש מוד, הרכבים עושים את השירים של דפש מוד בהפקה נוצצת:
הקיור, הוברפניקס, סמאשינג פאמפקינז, ראמסטיין, אפולו 440, ועוד

depeche mode.jpg
 

תמונות מצורפות

  • depeche mode.jpg
    depeche mode.jpg
    KB 11.5 · צפיות: 356
D0F4A9C4-3DE7-4132-B4DC-8965FA637E4D.png
 

תמונות מצורפות

  • D0F4A9C4-3DE7-4132-B4DC-8965FA637E4D.png
    D0F4A9C4-3DE7-4132-B4DC-8965FA637E4D.png
    KB 739.5 · צפיות: 386
John Frusciante
shadows collide with pepole

john.jpg
 

תמונות מצורפות

  • john.jpg
    john.jpg
    KB 11.7 · צפיות: 333
The Church
Priest=Aura

מתוך שלל אלבומי המופת, לטעמי זה האלבום משנת 92 עם הסאונד הפקה והגשה הכי טובה ומגובשת שלהם

church.jpg
 

תמונות מצורפות

  • church.jpg
    church.jpg
    KB 6.5 · צפיות: 311
זמרת מאוד מיחדת
 

20210601_080636.jpg
 

תמונות מצורפות

  • 20210601_080636.jpg
    20210601_080636.jpg
    KB 85.7 · צפיות: 270
1975D03F-5156-4794-A6D6-B7FF751C74B8.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • 1975D03F-5156-4794-A6D6-B7FF751C74B8.jpeg
    1975D03F-5156-4794-A6D6-B7FF751C74B8.jpeg
    KB 46 · צפיות: 283
Suede
sci fi lullabies

למי שרוצה "עוד" !
אוסף של סוויד הכולל b sides רוק משובח , סולן עם קול ענק

suede.jpg
 

תמונות מצורפות

  • suede.jpg
    suede.jpg
    KB 7.9 · צפיות: 258
קצת נוסטלגיה משנות נעוריי.אחד מאלבומיי ענק של גל חדש משנות השמונים. https://tidal.com/browse/album/246150
220px-Alphavilleforeveryoung.jpg

אגב, מגיעים לארץ עוד מעט
 

אין דבר יותר גרוע, מלראות אגדות העבר לא עומדים בציפיות.;) לא הולך גם בחינם: מעדיף לזכור אותם בשיא ו"צעירים לנצח".
 
דיסק חובה, יש כמה קטעים יפים.
 
סטנלי טורנטין - סוכר
 

אין דבר יותר גרוע, מלראות אגדות העבר לא עומדים בציפיות.;) לא הולך גם בחינם: מעדיף לזכור אותם בשיא ו"צעירים לנצח".
אכן, זה כבר לא אותה להקה בכלל:(
היתי במופע שלהם בארץ לפני איזה 18 שנה - גם אזי זה לא היה מה שהוא...
אגב CD הזה - CD הראשון שרכשתי בחיי:) עד היום יש לי אותו.
 
אצלי האלבום הזה לראשונה היה על טייפ סלילים ובין ההקלטות הראשונות,שעשיתי ביחד עם the cars,ultravox בשנת 1985 עם רכישת מערכת סטריאו הראשונה שלי: nota 203-1 טייפ סלילים,vef-101 מגבר ורמקולים radiotehnica s-30 מתוצרת ברית המועצות המעפנה.:)
 
נערך לאחרונה ב:
אצלי האלבום הזה לראשונה היה על טייפ סלילים ובין ההקלטות הראשונות,שעשיתי ביחד עם the cars,ultravox בשנת 1985 עם רכישת מערכת סטריאו הראשונה שלי: nota 203-1 טייפ סלילים,vef-101 מגבר ורמקולים radiotehnica s-30 מתוצרת ברית המועצות המעפנה.:)
על זמנים "ההם" - אני כלל שותק:) סלילים לא -אבל קלטת שהינו מקליטים אחד מהשני - כן:) וואו.... היו זמנים ולא רעה היה עם רמקול DIY וטייפ קלטות:) נהננו - לא?:)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור